ben de eniştemi kıyasıya dillemek zorunda değilim, ya da yüksek bir tepeye tırmanıp hüseyin'in yengesi çorumlu'ymuş diye bağırmak zorunda değilim ve dahi tonla malca başka şey yapmak zorunda da değilim ama gelip burada bunların hiçbirinin yaygarasını yapmıyorum.
evet, değilsiniz. bu dahil hiçbir gerzekçe şeyi yapmak zorunda değilsiniz ama tüm dünya size sanki bu konuda baskı kuruyor gibi neden burada bunu çığırmak zorunda hissediyorsunuz kendinizi? salak mısınız?
31.05.2024 · 15. sıra
ayhanores
30.05.2024 00:34