Sık geçen başlıklar

179 bin tl'ye araba satıp 10 tl kahve parası almak 2

ekşi'de gör
ya ben sizin algılarınızı sikeyim sevgili ekşi sözlük yazarları.

olayın aslında 10 tl ile alakası yok ! bunu size (mal sürüsüne) şöyle anlatmak gerekir.

minibüse bindiğinde 3.75 'dir sen 4 tl uzatırsın ve beklersin paranın üzerini burdaki 25 kuruş seni ne zengin eder ne fakir .

aynı şekilde kredi kartı ile sigara aldın adam 13 tl değil de 15 tl dediğinde - adam mı sikiyon lan - dersin. bu 2 liradan kaynaklanan bir şey değil . insanı enayi yerine koymakla alakalı.

şimdi gelelim adamın olayına :

adamın parayı belirtmesindeki sebep ;
1- verilen ürünün karşılığını zaten ödemişim.
2- 10 tl'nin peşinde olsam 179 bin tl vermem !

olay adamı enayi yerine koymak !

ben olsam :

"hassiktirin lan ordan, vermiyorum amk " derdim.
adamın derdinin 10 lira olmadığı oldukça açık bence. nezaket denen bir şey vardır. kaldı ki üzerine bir de hayvan gibi satış yaptığın bir müşteriden bahsediyoruz. marka ismi olarak üst segmenti tanımlayan şirkete yakışmayan bir davranış olduğundan, dile getirilmesini oldukça doğal olarak görüyorum.

benden de araç aldığımda 10 liralık kahve ücreti istese sittin sene konuşurum.