ya ben sizin algılarınızı sikeyim sevgili ekşi sözlük yazarları.
olayın aslında 10 tl ile alakası yok ! bunu size (mal sürüsüne) şöyle anlatmak gerekir.
minibüse bindiğinde 3.75 'dir sen 4 tl uzatırsın ve beklersin paranın üzerini burdaki 25 kuruş seni ne zengin eder ne fakir .
aynı şekilde kredi kartı ile sigara aldın adam 13 tl değil de 15 tl dediğinde - adam mı sikiyon lan - dersin. bu 2 liradan kaynaklanan bir şey değil . insanı enayi yerine koymakla alakalı.
şimdi gelelim adamın olayına :
adamın parayı belirtmesindeki sebep ;
1- verilen ürünün karşılığını zaten ödemişim.
2- 10 tl'nin peşinde olsam 179 bin tl vermem !
olay adamı enayi yerine koymak !
ben olsam :
"hassiktirin lan ordan, vermiyorum amk " derdim.
22.05.2018 · 46. sıra
dry power
21.05.2018 00:20