Sık geçen başlıklar

wolfofwolvess 4

ekşi profili
birkaç ay önce r4bia diye dalga geçiyorduk, simdi r4bia olsa “dolar dip yaparken sesi cikmayan eksici” derler bizle dalga geçerler.

griz mriz yoh, ehonomi çoh eyi.
kılıçtar: "neden eyy putin demiyorlar, pyd'ye destek veriyor putin. neden eyy israil demiyorlar, ezanı yasakladı israil. neden eyyy amerika demiyorlar, thy ucuslarında elektronik aygıtları yasakladı abd. varsa yoksa 'eyyy kılıçdaroglu' sabah öglen aksam, bir beni buldular eyy diyecek"

koptum burada.