Sık geçen başlıklar

tarık çamdal'ın kutlamalarda yuhalanması 1

ekşi'de gör
bizim taraftar saraçoğlunda yönetim istifa demek ayıp , sizin yüzünüzden şampiyonluk gitti diyecekler diye bağırmayınca başımızda kaldı bu yönetim. gs taraftarı yönetimi değiştirdi, hocayı değiştirdi, futbolcuyu değiştirdi. şimdi de yeni sezonda istemediği futbolcuyu belirtiyorlar. valla imrenmemek elde değil helal olsun.