Sık geçen başlıklar

mihor macir 5

ekşi profili
real’in beni üzmediği final olmuştur.

burada kimse fenerden benden daha fazla nefret edemez. yalnız bir şey söyleyeyim mi neyle taşak geçtiğinizi bilmiyorsunuz. adamlar son 3 sezonun finalisti, birinin de galibi. şimdiden euro league efsanesi oldular. yenilgilerine sevinirsin tamam ama taşak geçme şansın yok. eğer geçersen eziksin.
bir cimbomlu olarak açılışı, beni tt arena'nın açılışından daha çok heyecanlandırmıştır.

çok çile çektiler lan. resmen haksız rekabet ortamı oluştu. eğer bunlar gs veya fb'nin başına gelseydi kıyameti koparırdık. bir de adamlara ağlak diyorsunuz.

umarım güzel bir açılış olur ve ilk yılında şampiyonluk turu atılan stat olur.