vicdanı anasının amında kalan bir şerefsizin twitidir.
suriyelileri sevmem ama çocuk lan bu. çocukların dili, dini, ırkı, cinsiyeti olmaz. hiçbir şekilde ayrımcılık yapamazsınız. çocuktur onlar. çocuk çocuk çocuk!
Sık geçen başlıklar
mihor macir 5
ekşi profilibu babaya homofobik diyenin götüne koymayayım.*
real’in beni üzmediği final olmuştur.
burada kimse fenerden benden daha fazla nefret edemez. yalnız bir şey söyleyeyim mi neyle taşak geçtiğinizi bilmiyorsunuz. adamlar son 3 sezonun finalisti, birinin de galibi. şimdiden euro league efsanesi oldular. yenilgilerine sevinirsin tamam ama taşak geçme şansın yok. eğer geçersen eziksin.
burada kimse fenerden benden daha fazla nefret edemez. yalnız bir şey söyleyeyim mi neyle taşak geçtiğinizi bilmiyorsunuz. adamlar son 3 sezonun finalisti, birinin de galibi. şimdiden euro league efsanesi oldular. yenilgilerine sevinirsin tamam ama taşak geçme şansın yok. eğer geçersen eziksin.
sergen ile arda arasındaki kalite farkını da gösteren reklam. bir sergen reyiz'in oynadığı reklamlara bakın bir de arda'nın.
söz konusu reklam
yalnız o berkutay'ı acayip kıskandım:(
söz konusu reklam
yalnız o berkutay'ı acayip kıskandım:(
bir cimbomlu olarak açılışı, beni tt arena'nın açılışından daha çok heyecanlandırmıştır.
çok çile çektiler lan. resmen haksız rekabet ortamı oluştu. eğer bunlar gs veya fb'nin başına gelseydi kıyameti koparırdık. bir de adamlara ağlak diyorsunuz.
umarım güzel bir açılış olur ve ilk yılında şampiyonluk turu atılan stat olur.
çok çile çektiler lan. resmen haksız rekabet ortamı oluştu. eğer bunlar gs veya fb'nin başına gelseydi kıyameti koparırdık. bir de adamlara ağlak diyorsunuz.
umarım güzel bir açılış olur ve ilk yılında şampiyonluk turu atılan stat olur.