Sık geçen başlıklar

hickimse 2

ekşi profili
(bkz: montmarte) sanirim en guzel, ya da benim en sevdigim yeri.

buradaki bir seyyar saticidan alisveris yaparken, satici bizim turk oldugumuzu anlayinca cebinden 1 tl cikarip, “alin sizde kalsin, bunu bana 1 euro diye vermislerdi.” demisti. gulmekle bozulmak arasinda ne diyecegimiz bilememis, gonlu olsun diye baya bir alisveris yapmistik kendisinden.