Sık geçen başlıklar

uçak gemisi yapmanın o kadar da zor olmaması 1

ekşi'de gör
bir tane 500 metrelik gemi yapacaksın, üzerini de dümdüz yapacaksın ki uçak insin.

bunun nesi bu kadar zor ve pahalı anlamıyorum. inecek uçaklara da whatsapp'tan konum atarsın kaybolma ihtimali olmaz.