evet çok aşağılamış.
kendisi ayıp etmiş.
çok ağır laflar etmiş.
'' tesettürsüz kadın perdesiz eve benzer'' veya ''etek giyen kızlar beni tahrik ediyor'' diyen öğretmenden daha aşağılıktır.
bence acilen idam gelmeli ve tesettürlü 10-12 yaşındaki kız çocuklarına "ben bu konuda şu an itibariyle yorum yapmayayım. bütün kız çocuklarımız aynı durumda gözüküyor. bu fotoğrafı nasıl yorumlamalıyız. sizlerin yorumlarını göreyim." dediği için taksimde asmalıyız.
ya bi yürüyün gidin işinize ya!
işinizi gücünüz yok mu sizin.
doların yükselişi, ekonomik kriz, saldır saçma yürüyen politikalar böyle mal mal haberlerle unutturulamaz.
neymiş ismail küçükkaya örtülü insanları aşağılamış.
aşağılık bir hareket görmek istiyorsanız ülkenin yönetilişine bakabilirsiniz.
boş verin türbanı.
din elden gitmiyor rahat olun!
12.04.2018 · 11. sıra
gayim ama para bende
11.04.2018 11:57 ~ 12:02