diyanet’in, seyahat vizesi, işçi vizesi ve ticari vizeyle suudi arabistan’a giden hacı adayı türk vatandaşlarını suudi arabistan yönetimine şikayet ettiği ortaya çıktı. suudilerin, diyanet’in şikayet ettiği türk vatandaşlarını otel otel arayıp bulduğu ve 10 bin riyal (86 bin tl) ceza kestikten sonra sınır dışı ettiği belirtildi.
yaklaşık 20-25 bin türk vatandaşının yaşadığı sorunun kaynağının diyanet işleri başkanlığı hac hizmetleri daire başkanı hüseyin demirhan olduğu, kendi itirafıyla anlaşıldı.
diyanet bu ulkenin ustundeki en buyuk kamburdur, bu kadar net.
kaynak
Sık geçen başlıklar
tahta bacak 24
ekşi profilikonu ile alakasi yok ama her seferinde israrla odullu odullu diye bahsedilen gazeteci odulu nereden almis diye baktim:
şanlıurfalılar platformu ve şanlıurfa gönüllüleri derneği
bir pulitzer beklemiyordum tabii ki, ama neyse alakasiz bir detay.
şanlıurfalılar platformu ve şanlıurfa gönüllüleri derneği
bir pulitzer beklemiyordum tabii ki, ama neyse alakasiz bir detay.
hutbelerinde “lüksten ve şatafattan kaçının” çağrısı yapan, israfın haram olduğunu her daim vurgulayan diyanet işleri başkanlığı, 5 yıldızlı lüks otellerde yaptığı toplantılardan vazgeçmiyor.
diyanet 23-26 ocak tarihleri arasında da “eğitim görevlileri değerlendirme” toplantısı için ankara kızılcahamam’daki eliz termal otel’i seçti. spa, termal havuz, masaj, tuz odası gibi hizmetlerin olduğu lüks otelde tek kişilik konaklama fiyatı gecelik 4 bin tl’den başlıyor. diyanet işleri başkanı ali erbaş’ın açılışını yaptığı toplantıya dini ihtisas merkezleri’nde görevli 200 eğitimci katıldı. sadece eğitimcilerin bir gecelik konaklaması 800 bin lira tutuyor.
eliz hotel convention center
diyanet son olarak kasım ayında üç gün süren yurt dışı din hizmetleri konferansı’nı konya’da beş yıldızlı dedeman otel’de yapmış, toplantının masrafını akp’li konya büyükşehir belediyesi 1 milyon 684 bin 750 tl ödeyerek karşılamıştı.
valla bence iyi yapiyorlar, yakisir amk. bu kadar comarin oldugu ulkede ben mi yiyecegim. koskoca diyanet, din isleri. yarinlar yokmus gibi, ahret, hesap verme olmayacakmis gibi yiyin amk.
kaynak
diyanet 23-26 ocak tarihleri arasında da “eğitim görevlileri değerlendirme” toplantısı için ankara kızılcahamam’daki eliz termal otel’i seçti. spa, termal havuz, masaj, tuz odası gibi hizmetlerin olduğu lüks otelde tek kişilik konaklama fiyatı gecelik 4 bin tl’den başlıyor. diyanet işleri başkanı ali erbaş’ın açılışını yaptığı toplantıya dini ihtisas merkezleri’nde görevli 200 eğitimci katıldı. sadece eğitimcilerin bir gecelik konaklaması 800 bin lira tutuyor.
eliz hotel convention center
diyanet son olarak kasım ayında üç gün süren yurt dışı din hizmetleri konferansı’nı konya’da beş yıldızlı dedeman otel’de yapmış, toplantının masrafını akp’li konya büyükşehir belediyesi 1 milyon 684 bin 750 tl ödeyerek karşılamıştı.
valla bence iyi yapiyorlar, yakisir amk. bu kadar comarin oldugu ulkede ben mi yiyecegim. koskoca diyanet, din isleri. yarinlar yokmus gibi, ahret, hesap verme olmayacakmis gibi yiyin amk.
kaynak
"günün sonunda ysk etkilenen 10 şehirde seçim olup olmayacağına karar verecek"
soyle gozumuzun icine baka baka yalan soylemiyorlar mi...
haa evet ysk karar verecek, sanki uzundan habersiz tuvalete gidebiliyorsunuz da.
soyle gozumuzun icine baka baka yalan soylemiyorlar mi...
haa evet ysk karar verecek, sanki uzundan habersiz tuvalete gidebiliyorsunuz da.
icisleri bakaninin beyani.
haftada 5 bin olsa, bir yilda 52 hafta var, soyle kabaca hesapla 1 senede 260 bin uyusturucu saticisi yakalaniyor demek ki.
kaynak
beyanin dogrulugu hakkinda fikir sahibi olmak icin:
turkiye'de toplam cezaevi kapasitesi 288248'dir. kaynak
bu rakamlarla iki secenek var, yakalaniyor ve serbest birakiliyor, ya da cok sayin bakanimiz rakamlari karistiriyor.
haftada 5 bin olsa, bir yilda 52 hafta var, soyle kabaca hesapla 1 senede 260 bin uyusturucu saticisi yakalaniyor demek ki.
kaynak
beyanin dogrulugu hakkinda fikir sahibi olmak icin:
turkiye'de toplam cezaevi kapasitesi 288248'dir. kaynak
bu rakamlarla iki secenek var, yakalaniyor ve serbest birakiliyor, ya da cok sayin bakanimiz rakamlari karistiriyor.
oy verme motivasyonu daha iyi sartlarda yasamak degil, daha iyi sartlarda yasayanin sartlarini mahvetmek olan secmendir.
ayni demokrat parti, adalet partisi, anavatan partisi, dogru yol partisi, refah partisi secmeni gibi.
demem o ki, her zaman baska bir isimle karsimiza cikacak secmen kitlesidir.
ayni demokrat parti, adalet partisi, anavatan partisi, dogru yol partisi, refah partisi secmeni gibi.
demem o ki, her zaman baska bir isimle karsimiza cikacak secmen kitlesidir.
- kekolarin islettigi cin lokantasi
- turkiye'de cin lokantasina giden ingilizler,
- lokantaya alinmayan bir turk bir siyahi afrikali
- ingilizce kufur edip arka arkaya nah yapan bir adam
- siritarak orta parmak gosteren beyaz sacli bir dayi
- turkun diger turklerle ingilizce konusmasi
ne diyeyim, gecmis olsun. en etkili method trip advisora yazin.
- turkiye'de cin lokantasina giden ingilizler,
- lokantaya alinmayan bir turk bir siyahi afrikali
- ingilizce kufur edip arka arkaya nah yapan bir adam
- siritarak orta parmak gosteren beyaz sacli bir dayi
- turkun diger turklerle ingilizce konusmasi
ne diyeyim, gecmis olsun. en etkili method trip advisora yazin.
gene mi magdursunuz amk?
sen ağlama, terörü engelle.
ağlaması gerekenler yeterince ağlıyorlar zaten.
ağlaması gerekenler yeterince ağlıyorlar zaten.
şimdi böyle fetoya küfür ediyor ya, akp iktidardan düşsün akp'ye de küfür eder.
böyle bir meczup işte.
böyle bir meczup işte.
bu firmanın boykot edilmesinde en ufak bir şüphe bırakmayacak olaydır:
- boykottan sonra satışlar iyice düştü patron ne yapalım?
- sosise baş koyun, baş yesinler.
- boykottan sonra satışlar iyice düştü patron ne yapalım?
- sosise baş koyun, baş yesinler.
gerçekler gözünün önünde, beynin, mantığın doğru olanı gösteriyor ama sen tamamen tam tersini, inanmadığın bir şeyi yazmak, desteklemek zorundasın.
simit sat onurlu yaşa.
simit sat onurlu yaşa.
alacağı oy oranını bilemem de,
başlık açtıracak kadar paniğe sebep olduğu kesin.
başlık açtıracak kadar paniğe sebep olduğu kesin.
(bkz: patron cildirdi)
bence macin sonu geldi, besiktas samsun macindaki besiktasli futbolcular gibi, artik allah ne verdiyse, kime geldiyse.
bence macin sonu geldi, besiktas samsun macindaki besiktasli futbolcular gibi, artik allah ne verdiyse, kime geldiyse.
bir kadinin sokak ortasinda yumruklanmasini elestirmeden once kadinin basortulu olup olmadigina mi baktin?
essek degiller ya, bu kadar reklamdan sonra bir tane vermislerdir sana artik.
tadi nasildi bari?
tadi nasildi bari?
gayette bilerek ve isteyerek yapıyorlar.
verilmek istenen mesaj çok açık, bu gibi eylemlere devam edin, başınıza bir şey gelmeyecek.
verilmek istenen mesaj çok açık, bu gibi eylemlere devam edin, başınıza bir şey gelmeyecek.
ısrail uluslararasi ortamlara cikip ben bu tazminati ailelere verdim ama turkiye paranin ustune yatmis, vermemis dese, parayi geri istese, ne diyecegiz? dustugumuz durumlara bak.
yol yaptilar, kilicdarda vasif yok, avrupa bizi kiskaniyor, gotunun kiliyik.
mustehak lan bize.
yol yaptilar, kilicdarda vasif yok, avrupa bizi kiskaniyor, gotunun kiliyik.
mustehak lan bize.
91 yıldır gizlenen mektupmuş..
işin acı kısmı okuyup inanacak insanların bu ülkede yaşadıklarını biliyorlar.
daha da acı kısmı gerçekten o insanlar bu ülkede yaşıyorlar, bu insanlar;
- lozan anlaşmasının 2023'de biteceğine ve içerisinde gizli maddeler olduğuna,
- kurtuluş savaşının aslında hiç olmadığına,
- atatürk ve silah arkadaşları olmasaydı şu anda osmanlının 6 kıtaya hükmedeceğine,
- türkiye'nin altının petrol, bor, toryum ve bilimum sikimsonik maddeler ile dolu olduğuna ama çıkarmamıza izin vermediklerine,
- vahdettinin atatürk'e git anadoluya kurtar memleketi dediğine,
- bop eşbaşkanı olmanın iyi bir şey olduğuna,
- hep mağdur olduklarına da,
inanıyor.
işin acı kısmı okuyup inanacak insanların bu ülkede yaşadıklarını biliyorlar.
daha da acı kısmı gerçekten o insanlar bu ülkede yaşıyorlar, bu insanlar;
- lozan anlaşmasının 2023'de biteceğine ve içerisinde gizli maddeler olduğuna,
- kurtuluş savaşının aslında hiç olmadığına,
- atatürk ve silah arkadaşları olmasaydı şu anda osmanlının 6 kıtaya hükmedeceğine,
- türkiye'nin altının petrol, bor, toryum ve bilimum sikimsonik maddeler ile dolu olduğuna ama çıkarmamıza izin vermediklerine,
- vahdettinin atatürk'e git anadoluya kurtar memleketi dediğine,
- bop eşbaşkanı olmanın iyi bir şey olduğuna,
- hep mağdur olduklarına da,
inanıyor.
ataturk yunani denize doktukten sonra yunanlilar tarafindan karargah olarak kullanilan binaya gelir. binanin girisine buyukce bir yunan bayragi serilmistir. gazi sorar:
- nedir bu?
- pasam, yunan baskomutani buraya girerken yere turk bayragi serdirmisti. uzerine basip, girmisti. ıntikam olarak biz de simdi serdik, buyrun.
ataturk bu goruntuye kizar. bayragin yerden kaldirilmasini ister:
- bayrak bir ulkenin en onemli simgesidir, yunan baskomutani bu terbiyesizligi yapmis olabilir, ancak biz onlar gibi davranmayiz, bir milletin bayragina saygisizlik gostermeyiz, kaldirin.
- nedir bu?
- pasam, yunan baskomutani buraya girerken yere turk bayragi serdirmisti. uzerine basip, girmisti. ıntikam olarak biz de simdi serdik, buyrun.
ataturk bu goruntuye kizar. bayragin yerden kaldirilmasini ister:
- bayrak bir ulkenin en onemli simgesidir, yunan baskomutani bu terbiyesizligi yapmis olabilir, ancak biz onlar gibi davranmayiz, bir milletin bayragina saygisizlik gostermeyiz, kaldirin.