bugün orta kalite bir peynir alayım desen, kilosu 50 liradan başlıyor. hadi biraz da içinde koyun, keçi sütü bulunsun sert, yağlı ve aroması yüksek bir peynir olsun dedin mi orta-üst kalitede, 60 liradan başlayıp 80 liraya kadar çıkıyor beyaz peynirin kilogram fiyatı.
peynir ya bu, peynir! 60 lira da ne? yazık bu vatandaşa... millet kafayı peynir ekmekle yemeye kalksa onu bile yiyemeyecek.
Sık geçen başlıklar
hasirt to the blackboard 16
ekşi profili(bkz: açacağın başlığı sikeyim)
vay amk. adam yaz dedi, millet de yazdı ya la!
illa ki bir şey yazmak zorunda mıyız?
edit: sinkaflı kelimeler minimum seviyeye çekildi.
zorunlu edit: başlığın orjinal hali; nickinle uyumlu birşey yaz şeklinde idi.
vay amk. adam yaz dedi, millet de yazdı ya la!
illa ki bir şey yazmak zorunda mıyız?
edit: sinkaflı kelimeler minimum seviyeye çekildi.
zorunlu edit: başlığın orjinal hali; nickinle uyumlu birşey yaz şeklinde idi.
denenmedik başka ne kaldı acaba çok merak ediyorum.
(bkz: bir eğitim sistemi olarak deneme yanılma yöntemi)
(bkz: bir eğitim sistemi olarak deneme yanılma yöntemi)
ulan, günün bir öğününde etli yemek yiyemediğimiz zaman aç kaldığımız için vücudu taşıyacak dermanı bulamazken; sürekli taze fasulye, ıspanak, kereviz yiyerek mi dalgayı o kadar uzun süre erekte tutacağız?
ben hassiktir diyorum.
ben hassiktir diyorum.
otel parasını çık; onu bize ödetiyorlar.
çok eğlenceli olabilir.
3 yılda bir kez yapıyorum o bile keyifli mesela.
3 yılda bir kez yapıyorum o bile keyifli mesela.
yeni tanıştığım bir müşterimin ifadesi:
"her an şiir okumaya başlayacakmışsınız gibi..."
"her an şiir okumaya başlayacakmışsınız gibi..."
bim'in her akşam 21:00 da, a101'in ise 21:30 da gerçekleşir; her ikisi de sabah 09:00 da tekrar açılır.
edit: @sonuncu nokta'ya bilgilendirdiği için teşekkür ederim. bim'in kapanış saati revize edildi.
edit 2: a101 21:30 da kapanıyormuş. bunu da @mehmety bildirdi.
ulan murdar oldu entry amk.
siz yine de 21:00'a bırakmayın alışverişinizi, son dakika stresine girmeyin.*
edit: @sonuncu nokta'ya bilgilendirdiği için teşekkür ederim. bim'in kapanış saati revize edildi.
edit 2: a101 21:30 da kapanıyormuş. bunu da @mehmety bildirdi.
ulan murdar oldu entry amk.
siz yine de 21:00'a bırakmayın alışverişinizi, son dakika stresine girmeyin.*
inegöl'den eskişehir istikametine giderken, bozüyük sarar avm'yi geçince bi şubesi var. bugün, bu şubede down sendromlu bir gencin istihdam edildiğini gördüm, mutlu oldum.
(bkz: hayata dair umut veren detaylar)
(bkz: hayata dair umut veren detaylar)
yengeçler işsiz, yengeçler aç, yengeçler ağlıyor...
yarım saat arayla dahil olduğum grup.
yaz beni de.
yaz beni de.
avantajlarının yanında esamesi okunmaz.
kahvaltıda yakalandığım deprem.
istifimi bozmadım; deprem nasılsa biterdi, önemli olan kahvaltıydı.
ölmek kötü, aç ölmek daha da kötü.
istifimi bozmadım; deprem nasılsa biterdi, önemli olan kahvaltıydı.
ölmek kötü, aç ölmek daha da kötü.
(bkz: ortalama yakıt tüketimi)
evet fakirim amk.
evet fakirim amk.
sağına soluna bakmak lazım "yanında ondan daha güzel arkadaşı var mı?" diye.