Sık geçen başlıklar

beauty in the beast 9

ekşi profili
amerika'nın kolonizasyonu sırasında dönemin en güçlü imparatorluklarından biri olarak kolonizasyona katılmak yerine, başıboş kalan avrupa'ya fetihler düzenlemesidir. bu sırada amerika'dan getirilen değerli madenlerin, osmanlı'nın bölgedeki ticaret hacmini küçülteceğini öngörememesidir. sanayi devrimi vs. derken hiçbir yeniliğe dahil olamayıp, önünde sonunda batıya yenik düşmesidir.
şeriat falan hikaye de, şarkıda 'allah baba' ibaresi geçti diye 1 milyon lira ceza kesmişler. sanırım allah'a ödenecek bu para, yoksa müslüman bir tv denetleme kurulu allah'ın adını kullanıp sağdan soldan haraç mı kesiyor? memleket bu kadar mı kötü durumda?

edit: garipbasci uyardi, para birimi dolardi, turk lirasi olarak degistirildi. gerci ne fark eder, soygun soygundur (: