Sık geçen başlıklar

nikkimin basi 12

ekşi profili
rakibinin futbol takımına kurşun sıkan, sıkılmasına ses etmeyen tipler kalkmış burada "kutlarım abi hak hukuk" diyor

harbi ziyanlık bile değilsiniz amk

bahsedilen bölge fenerbahçe'nin kalbi. buradaki kutlamaların tek amacı provakasyondur. net

diğer takımları tutup "hakları, hukuk var, orası türkiye değil mi?" diyen sığırları da trabzon meydan veya uzun çarşıda formalarıyla gezmeye davet ediyorum
doğru harekettir

sen parti başkanını veya yönetimini terör örgütlerine yanaşmakla suçluyorsan ya delil sunacaksın ya cezanı alacaksın.

yok öyle önüne gelene terörle işbirliği yapıyorlar, göz kırpıyorlar falan diye çamur atmak

dekikanlıysan dübürün varsa koy delilini ortaya mahkemeler çalışsın

darısı ne kadar muhalif varsa alayına "terör örgütü ile işbirliği yapıyorlar" deyip ispatsız delilsiz sallayanlara olsun. inşallah hukuk çalışır
birileri çıkmış "mahalle yanıyor" demiş

ulan sana ne dingil. milletin evindeki içkiye de mi karışıyosunuz

yeter amk bi siktirin gidin ya. kaç yaşına geldim bakkaldan bira alamıyorum amk mal mısınız

bi bira istediğim bakkalın torbacı gibi götü başı oynuyor vay saat geçti vay kısıtlama var

bi siktirin gidin amk malları sizi
doğrusunu yapmış topçudur

hem alt lige yollamaya çalılacaklar, kalacaksın ve dünya kadar gol atacaksın, üç kuruş para verecekler, sözleşme yapmayacaklar sonra "hain, para kazandırması" siktirin ordan amk. önce bi sahiplen, güven ver sonra yapmazsa ağlarsın

kimi de demiş "17 yaşında"

isterse 5 olsun.

formayı hak ediyorsa vereceksin, vermezsen gider başka takımdan alır

sözleşme hak ediyorsa yapacaksın, yoksa gider başka takımdan alır

hak ettiği parayı vereceksin, yoksa gider başka takımdan alır

sene olmuş 2021 hala millete gençlerin köle olmadığını anlatmaya çalışıyoruz. geçti o devirler hacı
depremle karışık gök gürültülü yağmurdur

bu ney lan. bi yandan sallanıyoz bi yandan şimşek çakıyor

edit: ksk tarafındayım. karşımızdaki fırında ekmek yok. hayatımda ilk kez yağmurdan ekmek çıkarılamayışına şahit oldum.
yazarların netflix dizi film tavsiyeleridir.

özellikle bağımsız yapım ve avrupa, güney amerika, ortadoğu yapımları için tavsiyeler bomba olur.

o yüzden yardımlaşmak iyidir.

tavsiyeleri dizi ve film olarak belirtir inceden tarzını yazarsak mis olur.

dizi

the sinner

gerçekten iyi dizi. 8 bölüm. gözümü kırpmadım. merak züerine giden yapım. 8.5/10

aquarius

duchovny biraderimin oynadığı polisiye. charles manson işleniyor. 60larda geçiyor. 7 5/10

californication

gene duchovny reyizin dizisidir. izlediğim en sağlam dizilerdendir. bir yazarın inişli çıkışlı hikayesi. final yaptı ama en kısa sürede izlediğim dizilerden. 9/10

peaky blinders

eski ingilterede bir çeşit mafya hikayesi. 8/10

better call saul

kesin izlenmesi gereken dizi. breaking badin öncesi. 10/10

ray donovan

mafyamsı, pis işlerin temizliğini yapan birinin hikayesi. güzel dizi. 8.5/10

lilyhammer

abd deki bir mafya üyesinin tanık koruma ile norveçe yerleşmesi ve başından geçenler. eğlencelik 7-7.5/10

kutsal oyunlar

hint polisiyesi. güzel dizi. 8/10

narcos

malum dizi. özellikle ilk sezonu çok iyiydi. 2 yi izlemedim. 8.5/10

feed the beast

problemli iki kafadarın hatlemde lüx restoran açma hikayesi. eğlenceli dizi. 8/10

klasik diziler (meali: izlemeyen varsa ölmeden izlesin şeysi):

vikings, breaking bad, la casa del papel, dexter

bilmeyen yoktur zannımca.

film

güdü

arjantin yapımı akıcı film. yazar olmak isteyen birinin maceraları. sürpriz sonlu

not: malum netflixte çok fazla içerik var ve sağlam yapım bulmak zor oluyor.

içerik çok deyince tepki çekmiş ancak arayınca sağlam yapımlar var. maksat aramayı azaltmak.

evet çoğu ana ekrana da düşüyor. büyük hizmet yapmak için değil, izlenir veya izlenmez önerisi için yorum yapılıyor. insanlar 2 sezon izleyecekleri şeyin nasıl olduğunu bilsin diye tavsiye veriliyor. bokunu çıkarmayın.

edit: imla-ekleme
ödül vermeye çıkıyosan doğru düzgün verirsin bilader.

bu tartışılacak bişey değil!

sana uymuyosa çıkmazsın.

yok akmış bokmuş püsürmüş!

bi bitmediniz amk
kadınlar, kadınların insan gibi davranması, kadınların istediği gibi giyinmesi, kadınların kamusal alanlarda olması, kadınların eğlenmesi, kadınların kahkaha atması vs dir.

şimdi de o "kadınlar" kelimesi yerine lgbt bireyler, gençler, farklı görünümlü insanlar, çocuklar gibi aklınıza her gelen birey türünü * koyabilirsiniz
çeyreği kadar bir durumla karşılaşınca ayakları götlerini dövecek insanların eleştirdiği gazeteci.

adam bir haber yapacak, devletin başı "onun peşini öyle bırakmam" diyecek, üzerine bir de ohal gelecek, o da bu ülkede kalacak.

lan idam gelse onunla yargılanacak adam amk.

neymiş ölecek olsa da gelsinmiş.

oooldu hacı. sen öyle yaparsın

edit: imla