şu hayatta şu ülkede en tiksindiğim hareketlerden biri elimi uzattığımda karşı tarafın o eli havada bırakması. mınakoyim çok meraklıyım sanki alemin terli mikroplu ellerini sıkmaya amma ve lakin görgü denen bir şey var. nezaket denen bir şey var. varsın onlar havada bıraksın ben elimi uzatmaya devam ederim. onlar öküz diye benim de öküz olacak halim yok.
eminim meltem cumbul da elinin havada kalmasından hiç hoşlanmayan bir insandır. fakat kendisi, her kim olursa olsun başka bir insanın elini havada bırakmıştır. tam olarak ne olduğunu anlamadığım bir şeylere tepki göstermek adına, ödül alan adamın selamına nezaketsizlikle karşılık vermiş. olmamış bence. bir insanın nezaketi daimdir, hayata duruşudur, öyle olmalıdır. asıl protesto en zorlu zamanlarda o nezaketi koruyabilmektir. hele ki sahnedesin, sunucusun. madem gerçekten o ödülü ya da organizasyonu protesto edeceksin, hiç çıkmayacaksın o sahneye, hiç tamah etmeyeceksin o organizasyondan cebine girecek paraya. çok iki yüzlülük kokan hareketler bunlar. olmamış meltem, yakışmamış.
04.10.2017 · 29. sıra
nonrecyclable
03.10.2017 01:03