gecenlerde benim kiz okulda bir torende siir okudu. acayip gururlandim.
arda`nin ailesini dusunemiyorum.
Sık geçen başlıklar
bunu yazan tosun pasa 13
ekşi profilipeki atatürk havalimanı pisti üzerine yapılan hastaneleri başka yere yapsak olmaz mıydı?
salgınla mücadele için yapılması gereken en basit şeyi turgay’a anlatır gibi anlatmış. turgay da olayı anlamış. sanırım onun şımarıklığı bu.
2.5 yaşındaki kızımın sis yorumu: bu ne ya, her yerde bir şey yok.
(bkz: bir yerden para bekliyorum)
ismini arya yerine hatça koysaydin kuru fasulyenin dibini siyirirdi be ablam.
melih bu, 25 yıllık tazminatı yakar mı hiç. onlar çıkarsın diye bekliyor.
adaletten şikayet etmiş:)))))
halkın kendisine 365 gün tahsis ettiği arabayı böyle bir güncük şehit oğluna vermekle olmaz o iş. mesela askeri araziler imara açılıyor. versinler bakalım şehir merkezindeki arazileri o memleketin şehit evlatlarına da o zaman görelim. yoksa en kral arabanın günlük kirası 500 tl. ben de tahsis ederim.
samsung galaxy s2 ile 6. yılımızı tamamlayacağız bir kaç aya kadar.
etimesgut 2065. sokak. mis gibi, sessiz sedasız. ağaç bile var.
ankara garında 103 kişi öldü, orası hala gar.