binali yıldırım "başbakanlık tarafından tahsis edilen makam aracını kullanıyor" iddialarına yanıt: ben 15 temmuz darbesini yaşamış bir başbakanım; bu konuların gündeme getirilmesini kınıyorum.
bizde vatandaş olarak 15 temmuz yaşadık vergi, ötv almayın da dostluğumuz pekişsin.
link
21.06.2019 · 31. sıra
can simidini caya batirdim
20.06.2019 16:40