az ötesinde; ırak'taki, iran'daki, suriye'deki diğert kürtlere bakması yeter sanırım.
Sık geçen başlıklar
umut kaan 18
ekşi profilisırbistan'ın göbeğinde, binlerce kişi "yaşa mustafa kemal paşa yaşa " diye haykırıyor ya; çok büyüksün fenerbahçe, çok..
"7. ağır ceza mahkemesi başkanı tamer bulam, küçük yaştaki e.a’yı (14), kendisine gönderdiği çıplak fotoğraflarla tehdit edip, şantajla cinsel ilişkiye zorlayan cihan k’ye 132 yıl 6 ay, yılmaz ç’ye 39 yıl, nazif s’ye de 52 yıl hapis cezası verdi. nazif s. duruşma salonunda sinir krizi geçirip bayıldı."
https://www.yeniasir.com.tr/…8/02/19/bayiltan-karar
birilerine ibret olması ve kamuoyunda ses getirmesi umuduyla bu başlığı açtım ve yazıyorum.
umarım böyle şeylere niyet edenler nasıl bir sonla karşılaşacaklarını anlarlar.
adalet bazen aksasa da, vicdanları tatmin etmese de arada böyle güzel şeyler de oluyor.
izmir 7. ağır ceza mahkemesi başkanına bir vatandaş olarak saygılarımı sunuyorum.
https://www.yeniasir.com.tr/…8/02/19/bayiltan-karar
birilerine ibret olması ve kamuoyunda ses getirmesi umuduyla bu başlığı açtım ve yazıyorum.
umarım böyle şeylere niyet edenler nasıl bir sonla karşılaşacaklarını anlarlar.
adalet bazen aksasa da, vicdanları tatmin etmese de arada böyle güzel şeyler de oluyor.
izmir 7. ağır ceza mahkemesi başkanına bir vatandaş olarak saygılarımı sunuyorum.
hakim kararını açıkladığında baygınlık geçirmediyse ben de bir şey bilmiyorum..
orada olmayı çok isterdim.
siz ülkenin, ülkedeki hukukun anasını siktiniz. şimdi de sıra onlarda.
bu karar sonrası alçı'yı izleyin siz şimdi. nasıl da dozunu artıracak yalamanın.
kusturmalı boşnak saksosu neymiş şimdi göreceğiz hep beraber.
orada olmayı çok isterdim.
siz ülkenin, ülkedeki hukukun anasını siktiniz. şimdi de sıra onlarda.
bu karar sonrası alçı'yı izleyin siz şimdi. nasıl da dozunu artıracak yalamanın.
kusturmalı boşnak saksosu neymiş şimdi göreceğiz hep beraber.
normal bir ülkede "kasten adam öldürmeye teşebbüs"ten yargılanır bunu yapan gerizekalı.
bakalım bizim ülkede ne ceza alacak?
bakalım bizim ülkede ne ceza alacak?
insanların parti programına bu kadar takılmasına şaşırıyorum ben de arkadaş..
sanki akp'nin parti programında da;
-hukuku tek kişinin iki dudağının arasına bırakacağım,
-eğitim sistemini dünyanın en kötüleri arasına sokacağım,
-demokrasiyi daha iyi tesis etmek adına seçilmiş belediye başkanlarını görevden alacağım,
-ekonomide üretime dayalı sistemden ithalata dayalı sisteme geçeceğim,
-vergileri artıracağım yazıyor..
açın bi onlarınkini okuyun.. isveç olacağız zannedersiniz.
chp seçim öncesi sadece tarım politikaları üzerine 274 sayfalık kitap yayınladı da ziraatle uğraşan köylü okuyup da oy mu verdi?
sanki akp'nin parti programında da;
-hukuku tek kişinin iki dudağının arasına bırakacağım,
-eğitim sistemini dünyanın en kötüleri arasına sokacağım,
-demokrasiyi daha iyi tesis etmek adına seçilmiş belediye başkanlarını görevden alacağım,
-ekonomide üretime dayalı sistemden ithalata dayalı sisteme geçeceğim,
-vergileri artıracağım yazıyor..
açın bi onlarınkini okuyun.. isveç olacağız zannedersiniz.
chp seçim öncesi sadece tarım politikaları üzerine 274 sayfalık kitap yayınladı da ziraatle uğraşan köylü okuyup da oy mu verdi?
bir terör eylemi falan olduğunda oradan uzaklaşmak isteyenleri 115 avro'dan götürecekler demek ki artık..
türkçe sevgisi de yoktur..
fenerbahçe spor kulübü tarihinin en büyük takımı..
zeljko obradovic
ekpe udoh
bogdan bogdanovic
bobby dixon
jan vesely
nikola kalinic
luigi datome
kostas sloukas
pero antic
james nunnally
melih mahmutoğlu
ahmet düverioğlu
berk ibrahim uğurlu
barış hersek
ahmet can duran
anthony bennett
egehan arna
yordan minchev
zeljko obradovic
ekpe udoh
bogdan bogdanovic
bobby dixon
jan vesely
nikola kalinic
luigi datome
kostas sloukas
pero antic
james nunnally
melih mahmutoğlu
ahmet düverioğlu
berk ibrahim uğurlu
barış hersek
ahmet can duran
anthony bennett
egehan arna
yordan minchev
millet, evde kim varsa artık; anne, babaanne, anneanne.
bogdanovic için okutuyoruz..
nazara gelecek çocuk.
bogdanovic için okutuyoruz..
nazara gelecek çocuk.
seks oyuncakları, kenevir.. ne oluyoruz lan?
ortadoğu'dan direkt hollanda seviyesine..
ohh yeahh.
ortadoğu'dan direkt hollanda seviyesine..
ohh yeahh.
az bile söylemiş..
nerede o, en ufak bir konuda bile açıp, okuyup çok şey öğrendiğimiz: yazarlarını isim isim bilip takip ettiğimiz sözlük..
nerede şimdiki cehalet fışkıran, her konuda bilgi sahibi olmadan fikir beyan edebilen, cahil cesaretli terbiyesizlerin oluşturduğu kalabalık..
nerede o, en ufak bir konuda bile açıp, okuyup çok şey öğrendiğimiz: yazarlarını isim isim bilip takip ettiğimiz sözlük..
nerede şimdiki cehalet fışkıran, her konuda bilgi sahibi olmadan fikir beyan edebilen, cahil cesaretli terbiyesizlerin oluşturduğu kalabalık..
moon tarikatı'nın merkezi de pensilvanya'dadır, amish'lerin de.
cemaatlerin, tarikatların silikon vadisi sanırım..
cemaatlerin, tarikatların silikon vadisi sanırım..
bence hepsini recep tayyip erdoğan üniversitesi'ne yerleştirmeliler..
daha büyük bir ceza olamaz.
daha büyük bir ceza olamaz.
ülke yangın yeriyken "topçu kışlasını yapacağız" diyen bir kişi diğer %50'yi sokağa dökme peşindedir.
ve niyetini, karakterini açıkca sergilemektedir.
o senaryo sonrası olacakları düşünmek için yüksek bir zeka sahibi olmaya da gerek yoktur.
evet, paralel devlet yapılanmalarına sonuna kadar karşıyım, devlet kademesinde herhangi bir cemaatin mensuplarının kadrolaşmasına karşıyım ama cemaat önderlerini ülkenin başına musallat edenlere, devletin tüm kılcal damarlarına yayılmalarına izin verenlere de, bu kadar güçlenmelerine göz yumanlara da karşıyım.
ve sıradan bir vatandaş olarak "kandırıldık" bahanesini de kabul etmiyorum.
ve tüm bunlardan sonra değil recep tayyip erdoğan'ın yanında olmak yolda görsem yolumu değiştiririm..
ve niyetini, karakterini açıkca sergilemektedir.
o senaryo sonrası olacakları düşünmek için yüksek bir zeka sahibi olmaya da gerek yoktur.
evet, paralel devlet yapılanmalarına sonuna kadar karşıyım, devlet kademesinde herhangi bir cemaatin mensuplarının kadrolaşmasına karşıyım ama cemaat önderlerini ülkenin başına musallat edenlere, devletin tüm kılcal damarlarına yayılmalarına izin verenlere de, bu kadar güçlenmelerine göz yumanlara da karşıyım.
ve sıradan bir vatandaş olarak "kandırıldık" bahanesini de kabul etmiyorum.
ve tüm bunlardan sonra değil recep tayyip erdoğan'ın yanında olmak yolda görsem yolumu değiştiririm..
"tarafsız bir muhtar olarak, partili cumhurbaşkanının davetine katılmam tarafsızlığımı tartışılır hale getirir" diyerek cumhurbaşkanının daveti geri çeviren; trabzon’un vakfıkebir ilçesi çarşı mahallesi muhtarıdır..
avrasya üniversitesi kamu yönetimi bölümü’nde yüksek lisans yapan 39 yaşındaki muhtar ayrıca kararı nedeniyle görebileceği baskıdan korkmadığını da belirterek; “neden korkayım? bana diyorlar ki ‘cumhurbaşkanı erdoğan başbakanı bile azlediyor, kimse bir şey diyemiyor. muhtar mührünü alırlar senden’. alırlarsa alsınlar. beni de halk seçti. onları temsil ediyorum. uysal koyun olmayacağım. erdoğan deyince aklıma stalin geliyor. tamamen onun yolunda ilerliyor. saray, lüks yatırımlar, yolsuzluk, halkın kaynaklarının başkalarına aktarılması.. cumhurbaşkanı öyle bir yapı yarattı ki, kamu çalışanları demokratik yönetim adına hiçbir şey yapamıyor.” demiştir..
http://www.diken.com.tr/…skaninin-davetine-gidemem/
helal olsun diyorum sadece.. cesaretinden dolayı tebrik ediyorum.
(bkz: cumhurbaşkanının davetini reddeden muhtar)
avrasya üniversitesi kamu yönetimi bölümü’nde yüksek lisans yapan 39 yaşındaki muhtar ayrıca kararı nedeniyle görebileceği baskıdan korkmadığını da belirterek; “neden korkayım? bana diyorlar ki ‘cumhurbaşkanı erdoğan başbakanı bile azlediyor, kimse bir şey diyemiyor. muhtar mührünü alırlar senden’. alırlarsa alsınlar. beni de halk seçti. onları temsil ediyorum. uysal koyun olmayacağım. erdoğan deyince aklıma stalin geliyor. tamamen onun yolunda ilerliyor. saray, lüks yatırımlar, yolsuzluk, halkın kaynaklarının başkalarına aktarılması.. cumhurbaşkanı öyle bir yapı yarattı ki, kamu çalışanları demokratik yönetim adına hiçbir şey yapamıyor.” demiştir..
http://www.diken.com.tr/…skaninin-davetine-gidemem/
helal olsun diyorum sadece.. cesaretinden dolayı tebrik ediyorum.
(bkz: cumhurbaşkanının davetini reddeden muhtar)
"tarafsız bir muhtar olarak, partili cumhurbaşkanının davetine katılmam tarafsızlığımı tartışılır hale getirir" diyerek daveti geri çeviren; trabzon’un vakfıkebir ilçesi çarşı mahallesi muhtarı gökhan bahadır'dır..
http://www.diken.com.tr/…skaninin-davetine-gidemem/
cumhurbaşkanının davetini reddetmiş..
hem de trabzon'da..
(bkz: braveheart)
bu haberden sonra başına bir iş gelmemesi umuduyla; tebriklerimi ve desteğimi iletiyorum kendisine..
darısı bizim mahallenin muhtarının başına.
http://www.diken.com.tr/…skaninin-davetine-gidemem/
cumhurbaşkanının davetini reddetmiş..
hem de trabzon'da..
(bkz: braveheart)
bu haberden sonra başına bir iş gelmemesi umuduyla; tebriklerimi ve desteğimi iletiyorum kendisine..
darısı bizim mahallenin muhtarının başına.
%68,55'i 270 milyon € olan inter'in bu bilgiden yola çıkarak piyasa değerinin yaklaşık 393 milyon € olduğu düşünülürse 108 yıllık koca inter;
-4,3 gareth bale
-1,5 lionel messi
-196,5 sabri sarıoğlu etmekte..
futbol çok enteresan..
(bkz: hesaplayan adamlar)
-4,3 gareth bale
-1,5 lionel messi
-196,5 sabri sarıoğlu etmekte..
futbol çok enteresan..
(bkz: hesaplayan adamlar)