Sık geçen başlıklar
esasında söyle bir seçenek olsaydı onu tercih ederdim.

destekliyorum ama kaybedecekse öle 1-2 gol ile ucu ucuna değil şöyle 8-9 falan yesinki taşamızı geçelim.

edit: en yakın tercih olarak fenerbahçeli olarak destekledim.
80 milyon'luk ülkeden pkk'nın ne olduğunu dünya'ya anlatabilecek bir yönetmen çıkaramadığımız için hep böyle sırtımızdan bıcaklanmaya devam edeceğiz. anca reis filmini çekersiniz.

edit: tabi yapımcı da gerekli bi yönetmenin işi değil
çünkü reisleri öyle istiyor.

daha fazla uzatılacak bir konu olacağını sanmıyorum.

buna da körükörüne evet diyecek bir %40 var + zaman zaman duruma göre arada mhp den akp ye kayan % 3-4 var benzeri durum hdp içinde geçerli orada da bir %3-4 var.

tahminim maksimum %48 evet olacaktır üstü supriz altı olağandır.