(bkz: mal beyanı)
Sık geçen başlıklar
ytse 16
ekşi profilibu başlığın dikkat çekmemesi çok enterasan... halbuki bildiğin mafya infazı bu.
esasında söyle bir seçenek olsaydı onu tercih ederdim.
destekliyorum ama kaybedecekse öle 1-2 gol ile ucu ucuna değil şöyle 8-9 falan yesinki taşamızı geçelim.
edit: en yakın tercih olarak fenerbahçeli olarak destekledim.
destekliyorum ama kaybedecekse öle 1-2 gol ile ucu ucuna değil şöyle 8-9 falan yesinki taşamızı geçelim.
edit: en yakın tercih olarak fenerbahçeli olarak destekledim.
(bkz: yasak diyeni sikelim kanunu)
80 milyon'luk ülkeden pkk'nın ne olduğunu dünya'ya anlatabilecek bir yönetmen çıkaramadığımız için hep böyle sırtımızdan bıcaklanmaya devam edeceğiz. anca reis filmini çekersiniz.
edit: tabi yapımcı da gerekli bi yönetmenin işi değil
edit: tabi yapımcı da gerekli bi yönetmenin işi değil
ben hayal ettim.
(bkz: çok fena şekilde sikiş döndüğü düşünülen yerler)
(bkz: çok fena şekilde sikiş döndüğü düşünülen yerler)
çünkü reisleri öyle istiyor.
daha fazla uzatılacak bir konu olacağını sanmıyorum.
buna da körükörüne evet diyecek bir %40 var + zaman zaman duruma göre arada mhp den akp ye kayan % 3-4 var benzeri durum hdp içinde geçerli orada da bir %3-4 var.
tahminim maksimum %48 evet olacaktır üstü supriz altı olağandır.
daha fazla uzatılacak bir konu olacağını sanmıyorum.
buna da körükörüne evet diyecek bir %40 var + zaman zaman duruma göre arada mhp den akp ye kayan % 3-4 var benzeri durum hdp içinde geçerli orada da bir %3-4 var.
tahminim maksimum %48 evet olacaktır üstü supriz altı olağandır.
aranan en büyük nitelik muhtemelen evet oyu vermeleri yönünde olacaktır.
amcık ağızlıysan olabilir tabi.
bir gün birinin bi eşi- kızı fln çıkacak sonra adamda sen misin arayan diye sikecek arayanın belasını, anca öyle kapanacak bu konu.
(bkz: xhamster)
olm babel götüyle bile gol atmış daha ne fetösü
yalnız 10. kez okuduğum hala anlamadığım söz öbeği
(bkz: hıyarı çıkılan kız) bu nası bir isim tamlaması sevgili emenike
(bkz: hıyarı çıkılan kız) bu nası bir isim tamlaması sevgili emenike
sırf türkiye'den gelenleri kabul etmese daha iyiydi. yanındaki diğer ülkeleri görünce yeminle daha çok gerildim. o nasıl bir grup lan ?
yahu adam rus pilot için diyor. ne uzattınız konuyu be...
adamlara cahil, beyinsiz diyip kendi ettiğiniz laflara bak,
mk zorla uzunu savunduruyorsunuz ya bana...
adamlara cahil, beyinsiz diyip kendi ettiğiniz laflara bak,
mk zorla uzunu savunduruyorsunuz ya bana...
yalnız o matematik öyle olmuyor