Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ı destekliyor musunuz anketi 1

ekşi'de gör
esasında söyle bir seçenek olsaydı onu tercih ederdim.

destekliyorum ama kaybedecekse öle 1-2 gol ile ucu ucuna değil şöyle 8-9 falan yesinki taşamızı geçelim.

edit: en yakın tercih olarak fenerbahçeli olarak destekledim.