(bkz: #156864263)
bu tip aydınlatıcı, harika entryleri özlemişiz.
edit: kaçarsa diye ekran görüntüsü *
görsel
Sık geçen başlıklar
post translational regulation 23
ekşi profiligariban ekşicilerin boylarının ne kadar uzun olduğunu yazdığı ve bir umut mesaj gelir mi diye beklediği başlıktır.
ben de yaptırırken şüphelenmiştim. ulan dedim, madem çözüm oluyor gözlüğe bu adam niye yaptırmıyor diye. neyse, 5-6 yıl sonra anladım. çünkü gözüm eski haline geri döndü. merak edenler için astigmat için yaptırdım. geri döndükten sonra doktora gittim, bi daha yapılır mı diye sordum. kornean incelmiş operasyondan dolayı, bir daha yaptırırsan sorun olabilir dedi.
tanım: riske girmeyen doktordur.
tanım: riske girmeyen doktordur.
umarımcılar bir siktirip giderse bilgi almak isteriz. bilgi geldikçe güncellenecektir.
amerikalı usgs 6.5, pakistan yerel kaynakları 7.7 olduğunu söylemekte.
edit 2: google diyor ki magnitude 6,5 earthquake. affected countries: pakistan, tajikistan, uzbekistan, and afghanistan 61 km from eshkashem, tajikistan
edit 3: usgs, depremin merkez üssünün afganistan'ın jurm kasabasının 40 kilometre (25 mil) güney-güneydoğusunda, pakistan ve tacikistan sınırlarına yakın olduğunu söyledi.
edit 4: al jazeera ölü veya yaralı bilgisi olmadığını söyledi. tabii ki bu tip ülkelerde iletişim problemlerinin olması normal. biraz daha zaman geçmesi gerekiyor sağlıklı bir bilgi almak için.
edit 5: dağlık alanda olmuş gibi. yer şurası görsel
amerikalı usgs 6.5, pakistan yerel kaynakları 7.7 olduğunu söylemekte.
edit 2: google diyor ki magnitude 6,5 earthquake. affected countries: pakistan, tajikistan, uzbekistan, and afghanistan 61 km from eshkashem, tajikistan
edit 3: usgs, depremin merkez üssünün afganistan'ın jurm kasabasının 40 kilometre (25 mil) güney-güneydoğusunda, pakistan ve tacikistan sınırlarına yakın olduğunu söyledi.
edit 4: al jazeera ölü veya yaralı bilgisi olmadığını söyledi. tabii ki bu tip ülkelerde iletişim problemlerinin olması normal. biraz daha zaman geçmesi gerekiyor sağlıklı bir bilgi almak için.
edit 5: dağlık alanda olmuş gibi. yer şurası görsel
bazen düşünüyorum da, türk olmasam, ne biliyim israilli, avrupalı falan filan olsam, sanırım türklerle (kürt ve araplar da dahil olmak üzere) muhatap olmamak için elimden geleni yapardım. adamlar buraya yardım gönderiyorlar, canlarını tehlikeye atarak enkazlarda can arıyorlar, can kurtarıyorlar, bu orrrrosspu evlatları ise iftira atıp nefret kusuyor. yazıklar olsun.
bu moderatorler ota boka milleti caylak yaparken bu referans linki terorune neden mudahale etmiyorlar?
yavsaga bak hele, 50 tane ref linki paylasilan yerde link paylasip ogrenciyim abi diye duygu somurusu yaparak dileniyor.
gencler ben profesyonel traderim. bu isten ekmek yiyorum. satin aldiginiz sey gotunuzde patlar. benden demesi. sonra burayi aglama duvarina cevirirsiniz.
edit: imlâ
yavsaga bak hele, 50 tane ref linki paylasilan yerde link paylasip ogrenciyim abi diye duygu somurusu yaparak dileniyor.
gencler ben profesyonel traderim. bu isten ekmek yiyorum. satin aldiginiz sey gotunuzde patlar. benden demesi. sonra burayi aglama duvarina cevirirsiniz.
edit: imlâ
yukarda rahat 20-30 tane entry'de yalan, sahte gibi ifadeler geçmesine rağmen, herhangi bir kaynaktan da teyit edilmemesine rağmen hala "allah rahmet eylesin", "çok üzüldüm" yazan gerizekalı beyin özürlüler var.
amk evine internet alabilecek, elektrik, internet faturanı ödeyebilecek, ekşi'de yazar olabilecek kadar okuma-yazman, kültürün varsa, bir bok yazmadan önce iki saniye yukarda ne demişler diye okuyamıyor musun?
amk en basit şeyi algılayacak kapasiteniz yok, araba kullanıyorsunuz, oy veriyorsunuz, fikir beyan ediyorsunuz. sizin gibi mallar yüzünden ülke bu halde.
amk evine internet alabilecek, elektrik, internet faturanı ödeyebilecek, ekşi'de yazar olabilecek kadar okuma-yazman, kültürün varsa, bir bok yazmadan önce iki saniye yukarda ne demişler diye okuyamıyor musun?
amk en basit şeyi algılayacak kapasiteniz yok, araba kullanıyorsunuz, oy veriyorsunuz, fikir beyan ediyorsunuz. sizin gibi mallar yüzünden ülke bu halde.
hala yürüyen merdivende yürünmez yazan beyin özürlüler var. bu beyinsizlerle birlikte yaşamayı hakedecek ne yaptık yarabbim?
(bkz: olmamış olaylar hakkında olmuş gibi başlık açmak)
bu beyinsizler bir de tarih atıyorlar daha çok dikkat çekmek için. ekşi sözlük tam bir dezenformasyon yuvası oldu. modlar uyumaya devam etsin.
bu beyinsizler bir de tarih atıyorlar daha çok dikkat çekmek için. ekşi sözlük tam bir dezenformasyon yuvası oldu. modlar uyumaya devam etsin.
karısı olacak, kocası olacak, tecavüz edecek vs gibi lafların konuşulduğu başlık. insan olsanız iki dakika keşke.
bizim millette bir hastalik var illa unlu yabanci birini bizdeki meslektasiyla kiyaslariz. facebook’un ilk yillarinda gruplar baya populerken, michael jackson’i su kadar kisi begenirken, baris manco’yu begenen su kadar kisi toplayabilirim diye bir grupta milyonlarca kisi vardi. ayni seyi robert de niro ile sener sen’i kiyaslayarak da yapiyorlardi. ne gerek var ki soyle seylere.
gelmis gene doguda olsacilar. 100 bin nufuslu, herkesin okuluna 600 metre mesafede yasadigi ve neredeyse surekli kar altinda olan bir sehircik ile 18 milyon nufusu ve ciddi trafik problemi olan istanbul’u kiyaslamayin. yarin kardan dolayi hastalanabilecek, kolunu bacagini kirabilecek insan sayisi senin koyundeki toplam adamdan fazladir. bu yuzden onlem aliniyor. bi bitin.
trabzon'da yaşanmıştır. bir sonraki maçta da benzer hayvanlıklar olmuştur. fenerbahçe basketbol maçı sırasında da kadın hakeme saldırmıştır bu şehrin insanları. aynı maçta 119 yemişlerdir.
atatürk tanımamıştır maalesef keke.
mactan yaziyorum. vesely’nin pozisyonu gozumun onunde oldu. dogus denen orospu cocugu vesely’i oldurecek sertlikte faulu yapti ve tribunlerdeki guzelim ortami pic etti. isin ilginci diskalifiye olmasi gerekirken gidip serbest atis kullandi. rezillik.
aynı fikirde dahi olsam, düzgün türkçe kullanamayan yazara saygı duyamıyorum. tüm eğitimi boyunca türkçe dersleri alıp halen virgül nerede kullanılır bilmeyen, noktadan sonra boşluk bırakmayan tiplerin zekâsına da güvenmiyorum.
bu kadar basit ayrıntıları öğrenemeyen veya atlayan adamlar, hayatı ilgilendiren karmaşık konularda yorum yapmasınlar lütfen.
bu kadar basit ayrıntıları öğrenemeyen veya atlayan adamlar, hayatı ilgilendiren karmaşık konularda yorum yapmasınlar lütfen.
malum kişiyi zor duruma sokmak için.
çünkü dünyada her şey onun etrafında dönüyor. amerika, ingiltere, rusya, iran, almanya, fransa, çin hep onu devirmeye uğraşıyor.
esed, pkk, pyd, ypg, daeş, sisi hep onu bitirmek için uğraşıyor.
geziciler, monşerler, solcular, cemaatçiler hep ona takık.
okumuş kesim de onu sevmiyor.
her şeyin sebebi ona duyulan nefret. onun hiçbir suçu veya sorumluluğu yok.
ona zarar gelmesin yeter ki. o eleştirilmesin. kendisine en ufak eleştiri geleceğine herkes ölsün.
sakın o kişide suç bulmayın. sakın ha!
çünkü dünyada her şey onun etrafında dönüyor. amerika, ingiltere, rusya, iran, almanya, fransa, çin hep onu devirmeye uğraşıyor.
esed, pkk, pyd, ypg, daeş, sisi hep onu bitirmek için uğraşıyor.
geziciler, monşerler, solcular, cemaatçiler hep ona takık.
okumuş kesim de onu sevmiyor.
her şeyin sebebi ona duyulan nefret. onun hiçbir suçu veya sorumluluğu yok.
ona zarar gelmesin yeter ki. o eleştirilmesin. kendisine en ufak eleştiri geleceğine herkes ölsün.
sakın o kişide suç bulmayın. sakın ha!
dünyanın diğer tarafından dolaşıp gitse daha çabuk ulaşır
kasımpaşalı futbolcunun hırsızlık sonucu bir penaltı kazandığı maçtır. acaba kasımpaşalı başka bir hırsız var mıdır böyle merak ettim.
o değil de artık sela duymak yemin ederim gerginlik yaratıyor bünyemde. karanlık bir ruh hali içerisine sokuyor.