Sık geçen başlıklar

yeni akit'in israili yardım ekibi haberi 1

ekşi'de gör
bazen düşünüyorum da, türk olmasam, ne biliyim israilli, avrupalı falan filan olsam, sanırım türklerle (kürt ve araplar da dahil olmak üzere) muhatap olmamak için elimden geleni yapardım. adamlar buraya yardım gönderiyorlar, canlarını tehlikeye atarak enkazlarda can arıyorlar, can kurtarıyorlar, bu orrrrosspu evlatları ise iftira atıp nefret kusuyor. yazıklar olsun.