Sık geçen başlıklar

afrin'de mehmet şehit olurken survivor seyretmek 1

ekşi'de gör
bu tarz entry giren yazalar aşağılık birer provakatördür.
insanları birbirine düşürmeye çalışan bunun için de şehitleri kullanan aşağılık insanlar bunlar.

bakın afrin'de mehmet şehir olurken başlığı açan nelerle ilgileniyormuş :
(bkz: takip ne lan)
(bkz: sevgililer günü)
(bkz: öyle kolaysa)
(bkz: iş yerinde başarılı olmanın yolları)
(bkz: kim takarsa taksın düğündeki altınlar geline ait)
(bkz: iş hayatında kullanmak istenen replikler)
(bkz: ekşi sözlük ofisi girişindeki kırmızı boru)
(bkz: dertli sazdım boşa çalınmazdım çaldığın reva mı)
(bkz: yaşlı bir konsomatris görünce çöken hüzün)
(bkz: sermet erkin)
(bkz: biz çocukken)

evet, şehitler üstünden prim yapmaya çalışan sahtekar arkadaş. askerlerimiz şehit olurken pop müzik dinlemek, sevgililer gününe kafa patlatmak, konsomatrislerle ilgilenmek, iş yerinde nasıl başarılı olurum diye düşünmek, borularla, sihirbazlarla meşgul olmak çok normal, ama survivor izleyenler "ülkenin durumu"nu gösteriyor değil mi?
zaten malum parti destekçisi olup samimi olan bir kişi bulamıycaz galiba.
bunun ağabeyleri de kendileri şehit olamadı diye üzülüp, şehit olanları kıskanıyorlar ama bin korumayla gezip çocuklarını askerden kaçırıyorlar.