Sık geçen başlıklar

moody's'in tc'nin büyüme tahminini %42 arttırması 2

ekşi'de gör
büyüme hızı tahmininin "berbat"tan "çok kötü"ye çekilmesini büyük başarı olarak göstermeye çalışan insan beyanı.
bu insanların tüm hayatı mı yalan üzerine kurulur anlamıyorum.
sizin yapacağınız algı yönetimini sikeyim ulan ben. ne kadar kolay çomarları kandırmak. moody's not indirince fitch fitchliğini yaptı, 2,6'dan 3,7' ye yükseltince %42 arttı. sanırsın vatandaşın cebine giren para arttı aq. böyle bir yavşaklık yok aq ya.

şunu belirtmeden geçmeyelim, türkiye gibi gelişmekte olan bir ülkede %5'in altında büyüme ülkeyi sadece geri götürür, hiç öyle artistlik yapmayın aq.