samimiyetini bilemeyiz ancak bu twitler sonrası katilin alabileceği en ağır cezayı alacağına şüphe yok.
Sık geçen başlıklar
kaldorein 14
ekşi profilitabiki wake up grabalittlepisofşitabov wake up
maç saatleri esnasında savcıya denk gelmemesini temenni ettiğim gruptur.
kesinlikle yapılanı savunmuyorum ancak adam sakince geleceğim dedikten sonra ( ki adam videonun sonuna kadar gayet sakin kalıyor) adamın kafasına karton koli fırlatırken, bilgisayarı kamerayı yumruklarken sıkıntı yok adam en son sakinliğini koruyamayıp tokat attığında ben kadınım diye ağlamak nedir? kadın olduğunuz için karşınızdaki insana karşı her şeyi yapabilceğiniz anlamına mı geliyor bu? herkesin belli bi sabır sınırı var.
tekrar not: kesinlikle kadına şiddeti savunmuyorum. sadece hiç bir insanın sabrını taşırana kadar bişeyleri zorlamamak gerekli.
tekrar not: kesinlikle kadına şiddeti savunmuyorum. sadece hiç bir insanın sabrını taşırana kadar bişeyleri zorlamamak gerekli.
bu kavgalar hep oluyordu. ttelefonlar, sosyal medya bu kadar yaygın değildi. şu an bize çok aşırı gelen olayların tamamı sosyal medya ve kameraların yaygınlaşması sonucu farkına vardığımız olaylar.
sıfır çekti manşetleri neden tarih olsun? maç kaybetmeyi değil beraberliği kaldırıyor.
t: yüksek ihtimal biz katılamayacağımız için bizi ilgilendirmeyen kuraldır.
edit: ulan bende mi bi yanlıs var yoksa sizde mi anlamadım. herkes kaybeden 1 puan alacak 0 çekmek yok diyor. bakın haberde yazan; berabere kalan maçlarda penaltılara gidilecek kazanan 2 kaybeden 1 puan alacak. penaltılarla kaybeden için diyor bunu. bi takım penaltılara bile gidemeden gelen geçenden 3, 5 yerse puan alamaz. ben mi yanlışım bi deyin hele. paranoyak ettiniz beni.
t: yüksek ihtimal biz katılamayacağımız için bizi ilgilendirmeyen kuraldır.
edit: ulan bende mi bi yanlıs var yoksa sizde mi anlamadım. herkes kaybeden 1 puan alacak 0 çekmek yok diyor. bakın haberde yazan; berabere kalan maçlarda penaltılara gidilecek kazanan 2 kaybeden 1 puan alacak. penaltılarla kaybeden için diyor bunu. bi takım penaltılara bile gidemeden gelen geçenden 3, 5 yerse puan alamaz. ben mi yanlışım bi deyin hele. paranoyak ettiniz beni.
geçen nasıl mangal yakmışsam 20 tane kız çevremi sardı. hangisini seçeceğimi şaşırdım.
tanım: götü ile göbeği birbirine karışmış, çekememezlik sendromuna girmiş bir yazar beyanatı.
tanım: götü ile göbeği birbirine karışmış, çekememezlik sendromuna girmiş bir yazar beyanatı.
rusya'da olduğu gibi tüm araçlara zorunlu kamera uygulaması getirilmeli ve bu magandaların görüntüleri emniyete bildirildiğinde ciddi yaptırımları olmalı.
sanmayın avrupa'da insanlar muazzam kültürlü, bilinçli. (kültür farkı çok tabi o bi gerçek) asıl insanların kurallara uymasını sağlayan olay ağır cezalar. arabasına el koyun bakın yapıyomu bi daha bu insan müsveddeleri.
aktif olarak motor kullanıyorum, aynada gördüğüm anda geriliyorum acaba neremden sıfır geçecek diye. kimseye zarar vermeden teker teker ölüp gitmeniz temennisi ile.
sanmayın avrupa'da insanlar muazzam kültürlü, bilinçli. (kültür farkı çok tabi o bi gerçek) asıl insanların kurallara uymasını sağlayan olay ağır cezalar. arabasına el koyun bakın yapıyomu bi daha bu insan müsveddeleri.
aktif olarak motor kullanıyorum, aynada gördüğüm anda geriliyorum acaba neremden sıfır geçecek diye. kimseye zarar vermeden teker teker ölüp gitmeniz temennisi ile.
dolar 5 olduğunda, şarabıyla seni selamlayacaktır.
(bkz: biraz da şurama imparator)
adam çarptığı arabanın kapılar yukarı doğru açılınca araba modellerinden hiç anlamasa bile oturup ağlamıştır sanırım.
yine kendini yakışıklı sanan yazarların atıp tuttuğu başlık. bu işler yakışıklılıkla,güzellikle olmuyo. bi silkelenin kendinize gelin.