Sık geçen başlıklar

youtube'daki uygunsuz çocuk görüntüleri 1

ekşi'de gör
video'ların bitanesine baktım. izlenme sayısı da 1 milyonu aşkın.

ya bizde bi anormallik var ya da dünya gitgide boka sarıyor..

edit: sanırım başlıktaki yorumların çoğu haklı. birincisi bu videolardan tahrik olanlar bildiğiniz sapkın, ruh hastası insanlardır. yani küçücük çocuktan tahrik olanların bence psikolog yardımı alması lazım. ikincisi ne amaçla bu video’lar çekip konuyor? evet hiçbir sakıncası olmayan bir video ancak bahsettiğim o değil. neden insanlar tüm özel hayatlarını ifşa etmeye başladılar? ve buna çocuklar da dahil olmaya başladılar. yediğimiz, içtiğimiz, evimiz sınırları içinde yaptığımız her şeyi insanlarla paylaşmaya başladık.

yok ben eminim. dünya kesinlikle boka sarıyor..