Sık geçen başlıklar

depresifkomodoejderi 9

ekşi profili
bi gece anneannemin kapısını çaldım sarhoş bi halde. soğuk bi ocak/şubat akşamıydı. hava karlı buz gibi. uyumadan önce anneanneme canım suböreği istiyor demişim hatırlamıyorum. sabah oldu, uyandım. saat 6-7 gibiydi. anneanneme seslendim ses vermedi. bahçeye çıktım. o soğuk kış gününde bahçede ocağı yakmış su böreği yapıyordu bana. bi süre onu izledim. izledim. o kadar kötü ve o kadar mutlu hissettiğim başka bir an hatırlamıyorum. yine bir sabah uyandiğimda 'oğlum kötüyüm ben' dedi ve hastaneye yetiştirmeye çalışırken arabanın arka koltuğunda verdi son nefesini kollarımda. anneanne deyince benim aklıma gelen ilk şey hayatımda yediğim en güzel suböreğiydi sanırım. seni çok özlüyorum ve seviyorum anneanne.