artık uçak verilmemesi gereken pilottur. teorik olarak pilot uçaktan daha değerli olsa da, ortada bir sıkıntı var gibi. çoğu ülkenin hava filosu 20-30 tane f-16'dan oluşurken 1 tane bile düşürülmesi hafife alınacak bir şey değil.
Sık geçen başlıklar
iskeletoradam 19
ekşi profili
püskeviti çok sever.
umut sarıkaya kesinlikle değildir. ayrıca umut sarıkaya bulunduğu yeri de sözlüğe borçlu değildir.
fakir kakasıdır. hesaplı olsun diye "boşa su parası harcama abi. ben kendi başımın çaresine bakarım" diyerek gitmiştir.
(bkz: entry nick uyumsuzluğu)
ismi "behzat ç - cumhurbaşkanım bizi de gör" olsaydı amacına daha uygun olabilirdi.
evet. açılım meselesi, yapmayın dedik. suriye meselesi, silah göndermeyin dedik. feto meselesi, feto'dan adam olmaz dedik. ama dinletemedik. dönüp dolaşıp yine bizim dediğimize geliyorlar ama her şeyin içine ettikten sonra...
maddi gelir fark etmeksizin aramızda dolaşan kıroları ayırt etmeye yarayan güzel bir modadır.
evet. hintliler bilindiği üzere ceset, çöplük, pislik yuvası ganj nehri'nde yıkanıyorlar. suyunu içiyorlar vs. bu vesileyle her türlü virüse, bakteriye karşı bağışıklık kazanıyorlar. zayıf olanları da geberip gidiyor. en dayanıklı olanları yaşamaya devam ediyor. bir gün öyle bir bakteri ya da virüs ortaya çıkacak ki, hintliler hariç tüm insanlık göte gelecek ve insanlığın evrimi hintliler üzerinden devam edecek.
istifa edeceğime onlar kovsun tazminat alayım demektedir.
edit: düşündüm de, bunca yıl sonra kovulsa ne tazminat alır ha. 97'den beri orada oturuyor herif. mhp ekonomik yönden batabilir.
edit: düşündüm de, bunca yıl sonra kovulsa ne tazminat alır ha. 97'den beri orada oturuyor herif. mhp ekonomik yönden batabilir.
feto'nun ağlamaya başladığı yayın. ayrıca "bunların yürüdüğü köprüleri yıkın" demiştir. umarım mecazidir ve osman gazi köprüsü'nü kastetmiyordur.
(bkz: daha taksidi bitmedi lan)
(bkz: daha taksidi bitmedi lan)
bir yozgatlı ile suriyeli kıyaslanırsa yozgat'a medeniyet getireceklerdir. olumludur.
"sen ve senin gibiler olmasaydı 30 bin olurdu" - iskeletoradam.
(bkz: liseli vardı ya ah o liseli)
tam bir sübyancı barzo şarkısı.
tam bir sübyancı barzo şarkısı.
dinci kesim tarafından ahlaklı olmak türbanlılara, muhafazakarlara has kabul edildiğinden ahlaksızlığın faturasının da bunlara kesilmesi normaldir. türbanı, muhafazakarlığı ahlak göstergesi yaparsan sonucuna da katlanacaksın.
konya'ya laiklik getirecek tek teknik direktördür.
"bir yönetmen bozuntusu çıkmış diyor. yok o gollum değilmiş. sen tolkien misin? sen kimsin ya? gollum'u en iyi biz biliriz bizz!"
rusya ile savaş meraklısı beyinsiz ampullerin götten uydurma 3100 sayısıyla rusya ile karşılaştırdıkları hava kuvvetleridir. dünya çapında yeri iyi olsa da akboyların götünden salladığı kadar geniş bir envanteri yoktur.
https://www.hvkk.tsk.tr/…tleri/envanterdeki_uçaklar
resmi siteden görüleceği üzere tüm envanter toplandığında güncel sayı 590'dır ve buna helikopter, nakliye uçağı, eski çöp uçaklar da dahildir. bunların hepsi savaş uçağı değildir. en önemli uçakları olan f16c'lerin sayısı 196'dır. bu sayı pek çok ülkeye göre yüksektir ama ampul kafaların götünden salladığı gibi binlerce değildir.
3100 savaş uçağı varmış. ufak atın da civcivler yesin. rusyanın 3000 civarı uçağı olsa da çoğu çöptür ama adamlar her şeyini üretecek teknolojiye sahipler. sana amerika uçak vermesin. göt gibi kalırsın ortada. 2 tane hangar vursalar uçaklarının yarısını kaybedersin.
https://www.hvkk.tsk.tr/…tleri/envanterdeki_uçaklar
resmi siteden görüleceği üzere tüm envanter toplandığında güncel sayı 590'dır ve buna helikopter, nakliye uçağı, eski çöp uçaklar da dahildir. bunların hepsi savaş uçağı değildir. en önemli uçakları olan f16c'lerin sayısı 196'dır. bu sayı pek çok ülkeye göre yüksektir ama ampul kafaların götünden salladığı gibi binlerce değildir.
3100 savaş uçağı varmış. ufak atın da civcivler yesin. rusyanın 3000 civarı uçağı olsa da çoğu çöptür ama adamlar her şeyini üretecek teknolojiye sahipler. sana amerika uçak vermesin. göt gibi kalırsın ortada. 2 tane hangar vursalar uçaklarının yarısını kaybedersin.