15 liralık sigara paketinden sadece 2.5 tl kazanan sigara şirketlerinin suçunun olmadığı durum.
vergiler gereği sigara şirketi 2 tl zam yapsa sadece 50 kuruşu kendilerine yansıyor.
Sık geçen başlıklar
patronaj 16
ekşi profilitemel'le seksin unutulduğu karşılaştırma.
--- spoiler ---
rusya devlet başkanı vladimir putin, dünyanın her yanını vurabilecek büyük bir nükleer füze hazırladıklarını ve dünyadaki hava savunma sistemlerinin buna karşı koyamayacağını söyledi.
--- spoiler ---
(bkz: amme hizmeti)
rusya devlet başkanı vladimir putin, dünyanın her yanını vurabilecek büyük bir nükleer füze hazırladıklarını ve dünyadaki hava savunma sistemlerinin buna karşı koyamayacağını söyledi.
--- spoiler ---
(bkz: amme hizmeti)
bu ülkede idam yasalken hiçbir tecavüzcü idam edilmedi. sadece siyasi davalarda, düşünceleri yüzünden hapse giren insanlar katledildi.
benzeri olacaktır.
benzeri olacaktır.
bu da esad zülmü(!) altındaki bir bölgeye giren muhabir.
sahada görmek istediğimiz hareketlerdendir.
gittikçe köşeye sıkışıyor abd. bakalım şimdi ne yapacak.
akla şunu da getirmiştir.
(bkz: milliyetçiliğin gerizekalılık olması)
gittikçe köşeye sıkışıyor abd. bakalım şimdi ne yapacak.
akla şunu da getirmiştir.
(bkz: milliyetçiliğin gerizekalılık olması)
ikisi de bir dönem akp ile çalışmıştır.
ekşi sözlük sertleşecek insan veritabanı diye okuduğum başlık.
allah affetsin.
allah affetsin.
kutuda büyük hissettiği içindir.
meleklere inanıyorum oranı %75
allaha inanıyorum oranı %86
arada açıkta kalanların kafasını merak ediyorum.
edit: oha kurana inanıyorum oranı da %76
cennete gideceğiniz kesin olsa ölmek ister misin sorusuna da sadece %15 evet demiş. geri kalan %80'lık müslüman kesim neden yaşadığını düşünüyor?
başlıklardan birisi şöyle: ''hangi sıklıkla namaz kılıyor musunuz?'' türkçe ağlıyor.
tamamen troll.
allaha inanıyorum oranı %86
arada açıkta kalanların kafasını merak ediyorum.
edit: oha kurana inanıyorum oranı da %76
cennete gideceğiniz kesin olsa ölmek ister misin sorusuna da sadece %15 evet demiş. geri kalan %80'lık müslüman kesim neden yaşadığını düşünüyor?
başlıklardan birisi şöyle: ''hangi sıklıkla namaz kılıyor musunuz?'' türkçe ağlıyor.
tamamen troll.
gavur icadı internette dolaşan "mü'min" kardeşleri domuz teper umarım. ileride çocuklarınız "baba sen mal mısın, bin yıl önce doğsan aynı şeyleri göktanrı inançları için söyleyecektin. amerika'ya taşınsan oradaki topluma da ayak uyduracak mısın" diye sorar.
çok güzel olmasa da ayda yılda bir değişik olsun diye alınır. gericiler ayran içip tavuk kızartsın.
çok güzel olmasa da ayda yılda bir değişik olsun diye alınır. gericiler ayran içip tavuk kızartsın.
20li yaşlarına kadar çiftçilikten başka bir şey yapmamış, sıradan bir köylü kızının, fırsat eşitliğini yakalayıp yetenekleriyle kozmonot olduğu tek ülke. sadece bu örnek bile insanlığın en üst seviyesine ulaştığının kanıtıdır. 7/24 köpek gibi patron azarı yemek için 12 yıllık eğitimin bile yetmediği ülkede yaşayanlar neyine eleştirir anlamıyorum. pazar günü bile 12 saat çalıştım. 1920 sscb şartları bile türkiye'den yüzlerce yıl ileride.
ülkede yaşadığımız iğrenç olaylardan biridir.
haber.
--- spoiler ---
diyarbakır'da hayatını kaybeden polis şenali ocak'ın cenazesinin 'devlet töreni' gerekçesiyle cemevine gönderilmeyerek camiden kaldırılacağı belirtildi.
diyarbakır’daki bombalı saldırıda yaşamını yitiren dört polisten biri olan şenali ocak’ın cenazesi bugün izmir’de toprağa verildi. çiğli harmandalı’nda oturan aile cenazeyi küçük çiğli cemevinden kaldırmak istedi. ancak dün ailenin evine gelen vali, kaymakam ve garnizon komutanı askeri tören düzenleneceğini, bu nedenle cenazenin bostanlı beşikçioğlu camiinden kaldırılacağını söyledi. evrensel’de yer alan habere aile cemevi konusunda ısrar edince tartışma yaşandı. bugün ocak’ın cenazesi beşikçioğlu camiinden kaldırılarak, pınarbaşı şehitliğine defnedildi.
--- spoiler ---
gerçekten sorguluyorum. bu ülke kimin ülkesi?
haber.
--- spoiler ---
diyarbakır'da hayatını kaybeden polis şenali ocak'ın cenazesinin 'devlet töreni' gerekçesiyle cemevine gönderilmeyerek camiden kaldırılacağı belirtildi.
diyarbakır’daki bombalı saldırıda yaşamını yitiren dört polisten biri olan şenali ocak’ın cenazesi bugün izmir’de toprağa verildi. çiğli harmandalı’nda oturan aile cenazeyi küçük çiğli cemevinden kaldırmak istedi. ancak dün ailenin evine gelen vali, kaymakam ve garnizon komutanı askeri tören düzenleneceğini, bu nedenle cenazenin bostanlı beşikçioğlu camiinden kaldırılacağını söyledi. evrensel’de yer alan habere aile cemevi konusunda ısrar edince tartışma yaşandı. bugün ocak’ın cenazesi beşikçioğlu camiinden kaldırılarak, pınarbaşı şehitliğine defnedildi.
--- spoiler ---
gerçekten sorguluyorum. bu ülke kimin ülkesi?
a haber'de kurulan cümle.
kimse ölenleri ya da "gitmeyelim bomba patlar" psikolojisindeki insanları önemsemeyecek.
(bkz: ülkenin amına koydunuz orospu çocukları)
edit: normalde kolay küfreden bi insan değilim. başka bi yerde aynı olaya tanık olsam aklımdan hakaret bile geçmez, ufak bi sinirle geçerdim. ama birkaç dakika önce patlama olmuş kaç kişi öldüyü değil nerede patladığını bile bilmiyoruz, bir yalaka çıkıp bunu söylüyor. bu insanlarla aynı topraklarda yaşayıp sakin kalabilmek elde değil. acıdan beslenen birinde doğru bir şey bulunmaz. umarım bu ülke 15 yılda nereye gelmiş hepimize göstermiştir.
kimse ölenleri ya da "gitmeyelim bomba patlar" psikolojisindeki insanları önemsemeyecek.
(bkz: ülkenin amına koydunuz orospu çocukları)
edit: normalde kolay küfreden bi insan değilim. başka bi yerde aynı olaya tanık olsam aklımdan hakaret bile geçmez, ufak bi sinirle geçerdim. ama birkaç dakika önce patlama olmuş kaç kişi öldüyü değil nerede patladığını bile bilmiyoruz, bir yalaka çıkıp bunu söylüyor. bu insanlarla aynı topraklarda yaşayıp sakin kalabilmek elde değil. acıdan beslenen birinde doğru bir şey bulunmaz. umarım bu ülke 15 yılda nereye gelmiş hepimize göstermiştir.
hepsine verecek cevabım vardı, yazayım diyordum ki en alta inip nick'i görene kadar. kızılderili kalmadı bitti ama anlaşılan beyaz adamın öfkesi geçmemiş. :)