gerizekalıların “ çok oyo oynodo” dediği maçta 7.2 km koşmuş ve 0 ikili mücadele kazanmıştır. yazıyla “sıfır”.
Sık geçen başlıklar
by myself but not alone 11
ekşi profiliiçeride ne şampiyonlar ligi şampiyonlukları, ne 150 milyon len amqlar dönüyordur kim bilir. deep web bilmem kaçıncı seviye gibi bir ortam hayal ediyorum. ağır bir tiner kokusu ve beşiktaş’ın her zaman en büyük ve her zaman mağdur olduğu bir alternatif evren. psychedelic bir whatsapp grubu.
an itibariyle tt stadyumunda galatasaray taraftarı tarafından ıslıklanmakta olan futbolcu. böyle bir gerizekalılık olamaz. daha oynanacak 60 dakika var ve adamın moralini mahvediyorsunuz. oyundan iyice düşse gol yesek çok mu hoşunuza gidecek?
bir galatasaray taraftarı olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki; futbol izlediğim şu yirmi senede çok şampiyonluk gördüm, rakipleri ezdik geçtik, avrupada iyi işler yaptık falan ama uefa kadromuzdan beri hiçbir dönemde bu seneki beşiktaş gibi güzel, ezici bir futbol oynayamadık.
bence artık iyi olana bok atmayı ve onu aşağıya çekmeye çalışmayı bırakıp, ondan birşeyler öğrenmeye çalışmayı öğrenmemiz lazım ülke olarak. ben de artık birşeyler olsun da beşiktaş çöküşe geçsin değil, birşeyler olsun da galatasaray da futbolunu bu seviyeye çıkarsın istiyorum.
dört sene üst üste şampiyon olduk, yakın zamanda dört senede üç kere şampiyon olduk ama ben böyle bir derbi galibiyetimizi hatırlayamıyorum. bjk’yi 6-0 yendiğimiz maç var, orda çocuktum, feneri 5-1 yendiğimiz maç var ama o dönemde de kötüydük. şu maç 10-0 bitse hakkıydı yani.
beşiktaş da bu arada çok önemli bir fırsatı kaçırdı bence. evinde anadolu kulübü çalıştırdığını sanan mal tudoru yakalamışsın atacaksın tarihi farkı. bu tip fırsatlar her zaman geçmez ele.
neyse acımız büyük, çenemize vurdu.
fikret orman geldiğinden beri iyi bir yapılanmayla bugünlere gelen beşiktaş’ı tebrik ederim.
bence artık iyi olana bok atmayı ve onu aşağıya çekmeye çalışmayı bırakıp, ondan birşeyler öğrenmeye çalışmayı öğrenmemiz lazım ülke olarak. ben de artık birşeyler olsun da beşiktaş çöküşe geçsin değil, birşeyler olsun da galatasaray da futbolunu bu seviyeye çıkarsın istiyorum.
dört sene üst üste şampiyon olduk, yakın zamanda dört senede üç kere şampiyon olduk ama ben böyle bir derbi galibiyetimizi hatırlayamıyorum. bjk’yi 6-0 yendiğimiz maç var, orda çocuktum, feneri 5-1 yendiğimiz maç var ama o dönemde de kötüydük. şu maç 10-0 bitse hakkıydı yani.
beşiktaş da bu arada çok önemli bir fırsatı kaçırdı bence. evinde anadolu kulübü çalıştırdığını sanan mal tudoru yakalamışsın atacaksın tarihi farkı. bu tip fırsatlar her zaman geçmez ele.
neyse acımız büyük, çenemize vurdu.
fikret orman geldiğinden beri iyi bir yapılanmayla bugünlere gelen beşiktaş’ı tebrik ederim.
hazır taktik arayan oyuncuları olan oyun. at save dosyasını transferlerini de yapalım başkan. sen de arada bir maçlara gelir şeref tribününden izlersin...
(bkz: riekerink bye diyeceğiz)
medyanın iğrenç bir şekilde saldırdığı kulüp. selçuk-sneijder, yerliler-riekerink çatışması uydurmuşlar götlerinden yazıp duruyorlar. bu haberleri de hangi egoist orospu çocuğunun yaptırdığını hepimiz gayet iyi biliyoruz. istemiyoruz ulan seni ahlaksız oç. riekerink bey'i yedirmeyiz.
transferden biz de çekildik. kim olduğumuzu da söylemiyorum amk. merak edin.
edit: bjk sözlük sanki burası amk salağı...
edit: bjk sözlük sanki burası amk salağı...
(bkz: kışlada tecavüz şoku)
ne çektiyse adamlardan çekmiş olan kulüp. lütfen bu camiaya kimse adam diye gelmesin, adamdır diye kalmasın. canaydın, polat, sabri, selçuk, hamit, umut, burak bir çırpıda aklıma gelenler. adam adam diye milyonları götürdüler.
ben artık kulüpte adam değil, profesyonel görmek istiyorum. gelsin işini yapsın, parasını alsın. işini yapamamaya veya yapmamaya başladığı anda da götüne tekme vurulsun. hayır kurumu mu olm bu kulüp? bir sezon iyi performans gösteren profesyonel sporcuları ömür boyu besliyoruz.
ben artık kulüpte adam değil, profesyonel görmek istiyorum. gelsin işini yapsın, parasını alsın. işini yapamamaya veya yapmamaya başladığı anda da götüne tekme vurulsun. hayır kurumu mu olm bu kulüp? bir sezon iyi performans gösteren profesyonel sporcuları ömür boyu besliyoruz.
gerizekalıca esprilere sebep olan metotlar.