içim soğumuyor amına kodumun çocuğuna karşı. yıllarca yavşaklığını çeken takımı, taraftarı, hocasını göt altına atıyor hala yılmadan ya. hayır bi de bu adamın savunucuları, savunacak bi sikim kalmayınca eleştirenleri ırkçı ilan ediyor ya, iyice tüylerim diken diken oluyor.
lan bu dallama izlanda'lı olsa 'ananı vikingler siksin' denecekti bu mu lan ırkçılık? trafikte küfrederken araba plakasına göre küfretmiyor musunuz amına koyayım ya?
herhalde deve sikmesinden dem vuracağız. bal gibi de deve sikiyor işte. deve siktiği için küfretmiyoruz biz, kalleş olduğu için küfrediyoruz. yoksa izin günlerinde deve sikmeye devam edebilir.
savunmaya yüzünüz varsa savunun yoksa yarrak kürek argümanlarla konuyu dağıtmayın.