şubat ayı itibariyle (bkz: turkcell)
Sık geçen başlıklar
orantisizempatik 7
ekşi profili
rahmetli dedem ömrü boyunca aksi bir adamdı ama öleceğine yakın bir mülayimlik, bir sakinlik, ne bileyim bir anlayışlılık falan göstermeye başlamıştı. ömrü boyunca nasıldıysa son 3-4 ayında onun tam tersi bir adam olmuştu da öldüğüne çok üzülmüştük.
sanki almışlar da iş halk oylamasına kalmış gibi
avrupa'ya vizesiz giriş işi vardı, ne oldu esas o ne oldu?
avrupa'ya vizesiz giriş işi vardı, ne oldu esas o ne oldu?
10 gün önceki terör riski ortadan kalkmış demek. hayret vallahi.
ne oldu pkk silah bıraktı / işid barış mı ilan etti?
ne oldu pkk silah bıraktı / işid barış mı ilan etti?
en azından eve getirmişler.
neden sürekli ankara - istanbul arası kısaltılmaya çalışılıyor anlamış değilim. ben daha kadıköy'e gidemiyorum bir saatte, artık ankara'ya giderim.
sanırım unutuldu bizim banliyo hattı :(
sanırım unutuldu bizim banliyo hattı :(
(bkz: karnıyarık)
çok da güzel yaparım.
diğer tüm yemekleri de çok güzel yaparım, güzel de yerim. sofrada zaman geçirmeyi, sohbet etmeyi, gürültülü sofraları acayip severim.
haliyle 40 bedenim.
benden o 34 beden sarışın geri zekalı için ayrılan arkadaşa da fast food öğünlerinde afiyet olsun diyorum.
insanın menemen yapmayı bile bilmeyen biriyle ne işi olursa...
çok da güzel yaparım.
diğer tüm yemekleri de çok güzel yaparım, güzel de yerim. sofrada zaman geçirmeyi, sohbet etmeyi, gürültülü sofraları acayip severim.
haliyle 40 bedenim.
benden o 34 beden sarışın geri zekalı için ayrılan arkadaşa da fast food öğünlerinde afiyet olsun diyorum.
insanın menemen yapmayı bile bilmeyen biriyle ne işi olursa...