neden sürekli ankara - istanbul arası kısaltılmaya çalışılıyor anlamış değilim. ben daha kadıköy'e gidemiyorum bir saatte, artık ankara'ya giderim.
sanırım unutuldu bizim banliyo hattı :(
05.02.2016 · 4. sıra
orantisizempatik
04.02.2016 13:38