sonuna kadar katıldığım kampanya.
ama şartsız şurtsuz. para cezasına çevrilemez!
Sık geçen başlıklar
mukatta 15
ekşi profiliyaklaşık 20 yıllık mavi jeans kışlık yelek.
hiç bir yerinde yırtık sökük yok.
hiç bir yerinde yırtık sökük yok.
"lütfen bizi bi daha kadıköy'de yenmeyin"
siyasi görüşünü değiştirdiğini "zanneden" bireyin açıklaması.
insan hakları sicili tertemiz(!) bir devletin bakanının yaptığı açıklama.
18 kasım 2002 - 29 ağustos 2007 -- ekonomiden sorumlu devlet bakanı (5 yıl)
29 ağustos 2007 - 1 mayıs 2009 -- dışişleri bakanı (2 yıl)
1 mayıs 2009 - 6 temmuz 2011 -- ekonomiden sorumlu devlet bakanı (2 yıl)
1 mayıs 2009 - 28 ağustos 2015 -- başbakan yardımcısı (6 yıl)
-
8 temmuz 2019'da ak parti'den istifa etti.
29 ağustos 2007 - 1 mayıs 2009 -- dışişleri bakanı (2 yıl)
1 mayıs 2009 - 6 temmuz 2011 -- ekonomiden sorumlu devlet bakanı (2 yıl)
1 mayıs 2009 - 28 ağustos 2015 -- başbakan yardımcısı (6 yıl)
-
8 temmuz 2019'da ak parti'den istifa etti.
geldi.
tweet
1- kıymetli dostlarım, en üst derecede suikaste uğrayacağım yönünde bilgiler olduğu için video çekmem mümkün olmuyor. 15 gün sonra ikinci bir durum değerlendirmesi yapacağız. eğer ki yine video yayınlamamın risk teşkil ettiği söylenirse başka bir ülkeye geçeceğim.
2- dostlarım,bulunduğum ülkenin güvenlik yetkililerine hiç değilse beni merak eden insanlar için 5 dakikalık,kısaca sağlığım yerinde,cezaevinde değilim, hayattayım diye bir video çekeyim dedim.şu an bu konuyla alakalı haber bekliyorum.cevap gelince böyle bir video yükleyeceğim.
3-süslü sülünün ve onun trol ekiplerinin bana karşı saygısızlık yaptıklarından cevap vermem lazım, yoksa akıl sağlığımı kaybederim dedim. öyle ya, ben bir süslüye cevap vermezsem, bir de deridun başkanla makara yapmazsam psikolojim bozulur.
4-bazı kaşarlar (süslü sülümanın trol ekibi), bu tweetleri sedat peker yazmıyor diye propaganda yapıyorlar. müsaadenizle onlara sokak diliyle şunları söylemek isterim (bahçıvansınız biberiniz yok, dal………. haberiniz yok.)
tweet
1- kıymetli dostlarım, en üst derecede suikaste uğrayacağım yönünde bilgiler olduğu için video çekmem mümkün olmuyor. 15 gün sonra ikinci bir durum değerlendirmesi yapacağız. eğer ki yine video yayınlamamın risk teşkil ettiği söylenirse başka bir ülkeye geçeceğim.
2- dostlarım,bulunduğum ülkenin güvenlik yetkililerine hiç değilse beni merak eden insanlar için 5 dakikalık,kısaca sağlığım yerinde,cezaevinde değilim, hayattayım diye bir video çekeyim dedim.şu an bu konuyla alakalı haber bekliyorum.cevap gelince böyle bir video yükleyeceğim.
3-süslü sülünün ve onun trol ekiplerinin bana karşı saygısızlık yaptıklarından cevap vermem lazım, yoksa akıl sağlığımı kaybederim dedim. öyle ya, ben bir süslüye cevap vermezsem, bir de deridun başkanla makara yapmazsam psikolojim bozulur.
4-bazı kaşarlar (süslü sülümanın trol ekibi), bu tweetleri sedat peker yazmıyor diye propaganda yapıyorlar. müsaadenizle onlara sokak diliyle şunları söylemek isterim (bahçıvansınız biberiniz yok, dal………. haberiniz yok.)
devlet bahçeli : "halk ekmek büfeleri derhal kapatılmalıdır!"
son paragrafında
"aydınlanmış bir halkın tabanda kuracağı ittifakın karşısında durabilecek siyasetçi,
daha doğmadı." diyen yazı.
"aydınlanmış bir halkın tabanda kuracağı ittifakın karşısında durabilecek siyasetçi,
daha doğmadı." diyen yazı.
geçen temmuz ayında uğur dündar'ın
iyi parti gn. bşk. yardımcısı aytun çıray ile yaptığı
roportajda bahsi geçen konu.
özetle,
aytun çıray diyor ki,
"tbmm erken seçim kararı alırsa erdoğan yasal olarak aday olabilir.
erken seçim kararı alınmazsa aday olamaz. hiç bir muhalefet partisi erken seçim peşinde olmamalıdır."
ama bugün hem akşener, hem kılıçdaroğlu erken seçim olsun demeye başladılar.
iyi parti gn. bşk. yardımcısı aytun çıray ile yaptığı
roportajda bahsi geçen konu.
özetle,
aytun çıray diyor ki,
"tbmm erken seçim kararı alırsa erdoğan yasal olarak aday olabilir.
erken seçim kararı alınmazsa aday olamaz. hiç bir muhalefet partisi erken seçim peşinde olmamalıdır."
ama bugün hem akşener, hem kılıçdaroğlu erken seçim olsun demeye başladılar.
en tepe noktasında türk bayrağı olurdu. kesinlikle.
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa)
chp'li aykut erdoğdu'nun haziran ayında dile getirdiği iddia.
davos'taki “van münit şovu”ndan 5 ay sonra fleishman-hillard firması ile akp'nin 1 haziran 2009'da yürürlüğe giren bir anlaşma imzaladığını söyleyen erdoğdu, akp'nin israil politikasındaki ikiyüzlü tutumunu somut olarak ortaya koyan en çarpıcı lobi belgelerinden birinin de 30 eylül 2008 tarihli neusner communications şirketine ait bir abd adalet bakanlığı belgesi olduğunu söyledi.
erdoğdu, bu belgede şirketin türkiye lehine yürüteceği lobi faaliyetlerinden beklenen sonucun “amerikan yahudi cemaati tarafından türkiye'nin batı yanlısı ve israil yanlısı olarak tanınması, nüfuz sahibi yahudi liderleri ile türkiye hükümetinin temsilcileri ve diplomatik heyet ile ilişki kurulması” şeklinde beyan edildiğini anlattı.
“elimize gelen belgeler akp ile israil arasındaki ilişkilerin gerçek boyutunu ortaya koyuyor” diyen erdoğdu, “anlaşmaların içeriğine baktığınızda akp'nin yahudi ve israil yanlısı bir hükümet olduğunu, abd'de ki yahudi toplumuna, kongre üyelerine ve yahudi toplumunun önde gelen isimlerine lobi yapmak amacıyla anlaşmalar yaptığını görüyorsunuz. bu anlaşmalardan elimizde çok var. bu anlaşmalar türkiye bütçesi kaynaklarından ödenmiş anlaşmalardır. bu kapsamda türkiye cumhuriyeti devleti'nin bütçesinden çeşitli şirketlere 65 milyon 397 bin 37 doların ödendiğini tespit ettik. yani akp bir taraftan israil hakkında kara propaganda güderken diğer taraftan anadolu halkının vergileriyle abd'de israil ve yahudi yanlısı olduğunu göstermek için 65 milyon dolar para ödenmiştir” diye konuştu.
kaynak video
davos'taki “van münit şovu”ndan 5 ay sonra fleishman-hillard firması ile akp'nin 1 haziran 2009'da yürürlüğe giren bir anlaşma imzaladığını söyleyen erdoğdu, akp'nin israil politikasındaki ikiyüzlü tutumunu somut olarak ortaya koyan en çarpıcı lobi belgelerinden birinin de 30 eylül 2008 tarihli neusner communications şirketine ait bir abd adalet bakanlığı belgesi olduğunu söyledi.
erdoğdu, bu belgede şirketin türkiye lehine yürüteceği lobi faaliyetlerinden beklenen sonucun “amerikan yahudi cemaati tarafından türkiye'nin batı yanlısı ve israil yanlısı olarak tanınması, nüfuz sahibi yahudi liderleri ile türkiye hükümetinin temsilcileri ve diplomatik heyet ile ilişki kurulması” şeklinde beyan edildiğini anlattı.
“elimize gelen belgeler akp ile israil arasındaki ilişkilerin gerçek boyutunu ortaya koyuyor” diyen erdoğdu, “anlaşmaların içeriğine baktığınızda akp'nin yahudi ve israil yanlısı bir hükümet olduğunu, abd'de ki yahudi toplumuna, kongre üyelerine ve yahudi toplumunun önde gelen isimlerine lobi yapmak amacıyla anlaşmalar yaptığını görüyorsunuz. bu anlaşmalardan elimizde çok var. bu anlaşmalar türkiye bütçesi kaynaklarından ödenmiş anlaşmalardır. bu kapsamda türkiye cumhuriyeti devleti'nin bütçesinden çeşitli şirketlere 65 milyon 397 bin 37 doların ödendiğini tespit ettik. yani akp bir taraftan israil hakkında kara propaganda güderken diğer taraftan anadolu halkının vergileriyle abd'de israil ve yahudi yanlısı olduğunu göstermek için 65 milyon dolar para ödenmiştir” diye konuştu.
kaynak video