çocuğu köpekler yemiş yahu, siz neyin kafasındasınız? neyi savunuyorsunuz? rahatsız olmamak mı gerekir bundan? normaldir olabilir böyle şeyler denip geçilmeli mi?
sokak köpekleri bir güvenlik sorunudur ve çözülmelidir.
evet tek güvenlik sorunu değildir ancak tüm sorunları aynı anda çözmek zorunda değiliz, hangisini çözsek kar.
Sık geçen başlıklar
arachnid 12
ekşi profilibot giymeye başlamak için diğer insanların ne bot giyip giymediklerini kontrol ediyorsanız kendiniz ile ilgili bazı şeyleri sorgulamanızda fayda olabilir.
hava sıcaklığı belli, dereceye ve havanın durumuna bakıp karar verebilirsiniz.
hava sıcaklığı belli, dereceye ve havanın durumuna bakıp karar verebilirsiniz.
başta ben de emin değildim ama şimdi penaltı olduğunu net bir şekilde gördüm.
o değil de penaltı veya değil, dünden beri bunu düşünecek kadar zavallı bir hayata sahip olmayın. kendinize hobi edinin, bir şeyler okuyun, imkanınız varsa gezin, instagram ve twitterdan şaşmam diyorsanız en azından orada kaliteli hesaplar takip edin. bir hayat edinin.
o değil de penaltı veya değil, dünden beri bunu düşünecek kadar zavallı bir hayata sahip olmayın. kendinize hobi edinin, bir şeyler okuyun, imkanınız varsa gezin, instagram ve twitterdan şaşmam diyorsanız en azından orada kaliteli hesaplar takip edin. bir hayat edinin.
bence ezan okununca herkes sahaya insin hakem namazı kıldırsın sonra herkes yine yerlerini alsın maç kaldığı yerden devam etsin.
sinirimi bozmaktadırlar.
her sabah sohbet muhabbet eşliğinde ellerince sürahi, şişe, vb ile damacanaların etrafını kapatırlar.
gözler fıldır fıldır:
"aa öylemi demiş dedim, o zaman ben de böyle dedim..."
yahu kaldırın bir zahmet kıçınızı da susadıkça gidin bir bardak suyunuzu alın. hareket etmiş olursunuz hem, sadece günde bilmem kaç litre su içmekle zayıflayamazsınız. ya da elinde sizin gibi kova ile gelmeyenlere bir zahmet müsade edin, bir bardak su alıp gitsinler.
her sabah sohbet muhabbet eşliğinde ellerince sürahi, şişe, vb ile damacanaların etrafını kapatırlar.
gözler fıldır fıldır:
"aa öylemi demiş dedim, o zaman ben de böyle dedim..."
yahu kaldırın bir zahmet kıçınızı da susadıkça gidin bir bardak suyunuzu alın. hareket etmiş olursunuz hem, sadece günde bilmem kaç litre su içmekle zayıflayamazsınız. ya da elinde sizin gibi kova ile gelmeyenlere bir zahmet müsade edin, bir bardak su alıp gitsinler.
gerçek acil hastalarına özel hastane bakmaz, devlet hastanesi bakar.
çok itici gol sevinçleri var. saçma sapan gıcık hareketler..
fethullah gülen'in galatasaray'a uefa kupası kazandırmak için hangi duaları okuduğunu açıklayacakmış.
yazar: arachnid
sebep: gerizekalı olmamam.
sebep: gerizekalı olmamam.
http://www.aktifmedya.com/…ini-istiyor-h625568.html
https://twitter.com/…r_ki/status/629407716440715264
keyfinizi biraz kaçıracağım ama üzgünüm. beni gerçekten derinden sarstı haber. belki içimizde doktor olan, yardımcı olabilecek tanıdıkları olanlar vardır. veya gündemde ses getirmesini sağlarsak birileri yardımcı olabilir bilmiyorum.
çocuk gerçekten çok acı çekiyor anladığım kadarıyla. annesi artık görmesini falan geçmiş çocuğum rahat bir nefes aldım yeter diyor.
umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur yavrucak.
https://twitter.com/…r_ki/status/629407716440715264
keyfinizi biraz kaçıracağım ama üzgünüm. beni gerçekten derinden sarstı haber. belki içimizde doktor olan, yardımcı olabilecek tanıdıkları olanlar vardır. veya gündemde ses getirmesini sağlarsak birileri yardımcı olabilir bilmiyorum.
çocuk gerçekten çok acı çekiyor anladığım kadarıyla. annesi artık görmesini falan geçmiş çocuğum rahat bir nefes aldım yeter diyor.
umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur yavrucak.
insan karadeliğe düşerse bir kütüphanenin arkasına geçer. böyle bir film mi yapsam acaba? çok saçma bir fikir öyle değil mi? evet bence de öyle.