birinde pislikten, ilgisizlikten ölürsün.
diğerinde para almak için yaptıkları gereksiz ve riskli işlemlerden.
öyle dertliyim ki, neredeyse bir yıl oluyor, özel hastane bir akrabamı resmen öldürdü.
olayın ve hastanenin yediği bokların baştan beri farkındayım ama geride kalan yaşlı ve hasta aile üyelerim bu bilgiyi kaldıramaz, mahkeme peşinde koşamaz diye sustum.
sağlam, kendi ayaklarıyla muayeneye diye gittiği hastanenin yatış kararı alıp, 6 gün can çekiştirerek öldürdüğü hastamız için hastaneye 200000 tl ödedik.
çok üzgünüm. bu olayı düşünmediğim bir tek gün yok.
02.03.2024 · 11. sıra
furkinin anasi
01.03.2024 00:05