kızılay bir başkan kaybetti fakat türkiye bir büyükelçi kazandı.
bir yerlere büyükelçi falan atarlar.
Sık geçen başlıklar
habemus kakam 30
ekşi profiliayrıca teknik direktörlük için fatih terim ile görüşmelere başlamış.
rokafelır: olum sana kaç kez gizli planlarımızı tivitırdan duyurma demedim mi? bu kaçıncı lan?
rotşild: bıktık aq, seni planlarımıza ortak ettiğimiz güne lahnet olsun.
bill geyts: abiler affedin, bir daha yapmıcam, söz, vallahi yapmıcam.
barukh: bu son şansın bill, bir daha yaparsan, keseriz çükünü.
rotşild: bıktık aq, seni planlarımıza ortak ettiğimiz güne lahnet olsun.
bill geyts: abiler affedin, bir daha yapmıcam, söz, vallahi yapmıcam.
barukh: bu son şansın bill, bir daha yaparsan, keseriz çükünü.
solculara oy veren türkler.
teşekkürler chp.
gencecik fakir fukara askerleri ülke için değil kendileri için sömürenlere yıllardır verdikleri destekten sonra chp en sonunda bu yanlıştan döndü. yıllardır bitmeyen savaş, şehit olan yüzlerce asker, ülkeye gelen milyonlarca göçmen ve halkın daha da fakirleşmesi gibi bir sürü sorunu yaratanlara hayır demenin vakti gelmişti. o kadar girmeye heveslilerse, marş söyleyenleri, sözlükteki paralı trollerini göndersinler oralara. fakir fukaranın çocuklarını ölüme göndermek kolay.
edit: fakir fukara milletin topraklarında şehit olmasın dediğim için, adam özelden savcılıkla tehdit ediyor. sırf birilerinin elinde seçim malzemesi yapılmasın diye askerlerin yanında olmak suç bu zihniyete göre. ben askerlerin yanındayım arkadaşım, sen kimin yanındasın çık söyle.
gencecik fakir fukara askerleri ülke için değil kendileri için sömürenlere yıllardır verdikleri destekten sonra chp en sonunda bu yanlıştan döndü. yıllardır bitmeyen savaş, şehit olan yüzlerce asker, ülkeye gelen milyonlarca göçmen ve halkın daha da fakirleşmesi gibi bir sürü sorunu yaratanlara hayır demenin vakti gelmişti. o kadar girmeye heveslilerse, marş söyleyenleri, sözlükteki paralı trollerini göndersinler oralara. fakir fukaranın çocuklarını ölüme göndermek kolay.
edit: fakir fukara milletin topraklarında şehit olmasın dediğim için, adam özelden savcılıkla tehdit ediyor. sırf birilerinin elinde seçim malzemesi yapılmasın diye askerlerin yanında olmak suç bu zihniyete göre. ben askerlerin yanındayım arkadaşım, sen kimin yanındasın çık söyle.
avrupa insan hakları mahkemesi olmasa verilmeyecek olan karardı. 2.5 yıllık bu rezilliğin hesabı sorulmayacak elbet. nerede böyle bilinçli bir millet.
https://twitter.com/…mtr/status/1210172466569588736
edit: açıldı diye sevinenler şunu görsün: karar 10-6 oy çokluğu ile alınmış. 6 aym hakimi bu karara karşı çıkmış. yazık, vallahi yazık, billahi yazık ülkeye.
https://twitter.com/…hts/status/1210178176229527553
https://twitter.com/…mtr/status/1210172466569588736
edit: açıldı diye sevinenler şunu görsün: karar 10-6 oy çokluğu ile alınmış. 6 aym hakimi bu karara karşı çıkmış. yazık, vallahi yazık, billahi yazık ülkeye.
https://twitter.com/…hts/status/1210178176229527553
sözlüğün iyice ku klux klan'a döndüğünü anlamama neden olan film. siyah oyuncu görünce swj diyen var anasını satayım.
(bkz: back to the future) olabilir. adamlar resmen geleceğe dönüyorlar*
(bkz: motorlu taşıtlar vergisinin 2018'de %40 artması)
tamam birader, gündem değiştirmek istiyorsun ama değişmiyor be. istediğin kadar yırtın, istediğin kadar provokasyon yap, %40 hala orada.
tamam birader, gündem değiştirmek istiyorsun ama değişmiyor be. istediğin kadar yırtın, istediğin kadar provokasyon yap, %40 hala orada.
niye tabutu açıp selfie çekmemişler anlamadım.
habertürk meteoroloji uzmanının beni güldüren cümlesi.
https://twitter.com/…ndem/status/887237977302343680
https://twitter.com/…ndem/status/887237977302343680
halbuki yine yeni şafak'a göre izmir'de zam gelmişti.
http://www.yenisafak.com/…mirde-ulasima-zam-2581881
http://www.yenisafak.com/…mirde-ulasima-zam-2581881
bir senemiz daha çöpe gitti.
otoyol, köprü, tünel, duble yol demeye başladı mk.
"cehape'li kennedy döneminde kiliseler ahır yapılmıştı" dese aynı türkiye olacak.
"cehape'li kennedy döneminde kiliseler ahır yapılmıştı" dese aynı türkiye olacak.
tamam kadir tamam, fetöcü değilsin. damadının ne yaptığını da bilmiyordun.
(bkz: bim bunu beğendi)