profil fotoğrafım daha yakışıklı
Sık geçen başlıklar
kuzeyin delisi 25
ekşi profiliaynen akoğlan
şu gazete küpürlerinin çıktılarını kalın kartona al, sonra o kartonu kıvır, kalanını hayal et.
https://www.hurriyet.com.tr/…on-yol-durumu-40329024
https://www.sozcu.com.tr/…yuzde-81e-ulasti-1607843/
edit: bu akoğlanların birden fazla babası olduğu için fetöcü kadir topbaşı bile övecek duruma gelmişler.
şu gazete küpürlerinin çıktılarını kalın kartona al, sonra o kartonu kıvır, kalanını hayal et.
https://www.hurriyet.com.tr/…on-yol-durumu-40329024
https://www.sozcu.com.tr/…yuzde-81e-ulasti-1607843/
edit: bu akoğlanların birden fazla babası olduğu için fetöcü kadir topbaşı bile övecek duruma gelmişler.
demek ki mhp'nin oy oranı %7..saray kapıcısı da bunu tescillemiş oldu...
kaynağa bak abdulkadir selvi....
tuvaletteki bok bile ondan daha inandırıcı bir kaynaktır....
tuvaletteki bok bile ondan daha inandırıcı bir kaynaktır....
hala akp içinden herhangi bir bakan veya m.vekilinin iyi bir insan olduğunu düşünecek kadar saflar var mı yahu?
doğru karardır.
seçimi boykot etsen ne olacak? %35-40 ile seçime gidilir akp %70-80 ile kazanır ve bunu bir başarı olarak davul zurna ile kutlar.
bunu yaptıkları içinde zerre kadar utanmazlar. karşınızda bir siyasi parti yok.siyasi görünümlü bir mafyadır bunlar.
seçimi boykot etsen ne olacak? %35-40 ile seçime gidilir akp %70-80 ile kazanır ve bunu bir başarı olarak davul zurna ile kutlar.
bunu yaptıkları içinde zerre kadar utanmazlar. karşınızda bir siyasi parti yok.siyasi görünümlü bir mafyadır bunlar.
namaz kılanların kendini müslüman zannetmesi gibi bir durumdur.
(bkz: dont feed the troll)
ekonomik göstergeler, faiz arttırımı,analiz gibi kavramları anlamayacak çomar'lar için basitçe anlatalım.
çok sevdiğiniz hatta bazen çılgınca fantazilerinizi gerçekleştirdiğiniz bim'de 2 hafta önce 5,95 olan 15li yumurta %50 civarı zam ile bugün itibari ile 8.90 tl.
ne demiştiniz? ha koyduk mu diyordunuz.
nasıl böyle iyimi? kim kime koyuyor gördünüz mü amk çomarları?
size su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.beter olun bok zihniyetliler...
çok sevdiğiniz hatta bazen çılgınca fantazilerinizi gerçekleştirdiğiniz bim'de 2 hafta önce 5,95 olan 15li yumurta %50 civarı zam ile bugün itibari ile 8.90 tl.
ne demiştiniz? ha koyduk mu diyordunuz.
nasıl böyle iyimi? kim kime koyuyor gördünüz mü amk çomarları?
size su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.beter olun bok zihniyetliler...
neyseki 8-0'lık liverpool-bjk maçını da 2 milyar kişi izlemedi.
bardağın dolu tarafından bakın olaya,tabi bardağın içinde tiner olmaması kaydıyla...
bardağın dolu tarafından bakın olaya,tabi bardağın içinde tiner olmaması kaydıyla...
bu millet aptal değil demiş.
acaba öylemi?
cumhurbaşkanı erdoğan'ın konuşma yaptığı topluluğun büyük bir çoğunluğunu asgari ücretlilerin oluşturduğu bir konuşmada, "chp asgari ücreti 1500 tl yapacakmış" demesinin ardından o topluluğun "yuh" çekmesi.
çok zeki bir milletmiş yahu...
unutmadan #hayır
acaba öylemi?
cumhurbaşkanı erdoğan'ın konuşma yaptığı topluluğun büyük bir çoğunluğunu asgari ücretlilerin oluşturduğu bir konuşmada, "chp asgari ücreti 1500 tl yapacakmış" demesinin ardından o topluluğun "yuh" çekmesi.
çok zeki bir milletmiş yahu...
unutmadan #hayır
gün geçmiyorki akp kurmaylarının fantastik beyanları'na bir yenisi eklenmesin.
efenim sayın başbakanımızın bugünkü açıklamalarından bir kesit,
"başbakan yıldırım, mhp lideri bahçeli'nin "fetö'nün siyasi ayağı ortaya çıkarılsın" yönündeki çağrısına ilişkin olarak, "mit'e sordum, 'siyasetçi, milletvekili ne varsa getir' dedim. 'yok bir şey' dedi. benden bilgi mi saklıyorlar. eğer öyleyse bedelini öderler" diye konuştu."
kaynak
yani referandumdan hayır oyu çıksın diye ellerinden gelenimi yapıyorlar,yoksa oy aldıkları kitleye "ne söylesek yiyorlar zaten lan" diyerek saçmalama çıtasınımı yükseltiyorlar anlayamadık.
efenim sayın başbakanımızın bugünkü açıklamalarından bir kesit,
"başbakan yıldırım, mhp lideri bahçeli'nin "fetö'nün siyasi ayağı ortaya çıkarılsın" yönündeki çağrısına ilişkin olarak, "mit'e sordum, 'siyasetçi, milletvekili ne varsa getir' dedim. 'yok bir şey' dedi. benden bilgi mi saklıyorlar. eğer öyleyse bedelini öderler" diye konuştu."
kaynak
yani referandumdan hayır oyu çıksın diye ellerinden gelenimi yapıyorlar,yoksa oy aldıkları kitleye "ne söylesek yiyorlar zaten lan" diyerek saçmalama çıtasınımı yükseltiyorlar anlayamadık.
(bkz: gayin göçü)
hangi yerli marka ? diye sormak isterim.
bilale anlatır gibi anlatıyorum
ekran: zte ekranı.hatta yan sanayisini bile çatır çatır satıyorlar link
işlemci: söylememe bile gerek yok qualcomm snapdragon.üreticisi amerika link
ram,anakart,modüller hepsi zte.
en güzelini sona sakladım.pil'i ise made in china link
sormak lazım vestelcik neresini üretmiş bu telefonun?
edit: gelen mesajlarda inanmayan çomarlar olmuş.tasarımı bile vestel yapıyormuş.
buyrun kanıt:
vestel venüs v3 5570 modeli.piyasada 1000 tl civarında
buda aynısı ramos mos1 800 tl civarında
bilale anlatır gibi anlatıyorum
ekran: zte ekranı.hatta yan sanayisini bile çatır çatır satıyorlar link
işlemci: söylememe bile gerek yok qualcomm snapdragon.üreticisi amerika link
ram,anakart,modüller hepsi zte.
en güzelini sona sakladım.pil'i ise made in china link
sormak lazım vestelcik neresini üretmiş bu telefonun?
edit: gelen mesajlarda inanmayan çomarlar olmuş.tasarımı bile vestel yapıyormuş.
buyrun kanıt:
vestel venüs v3 5570 modeli.piyasada 1000 tl civarında
buda aynısı ramos mos1 800 tl civarında
(bkz: meksika dalgası)
ahaber izleyip dünyaya kafa tuttuğunu sanan osmanlı artığı ak-oğlan beyanı.
götünüzden ayaküstü donunuzu alırlar da haberiniz olmaz sizin.
götünüzden ayaküstü donunuzu alırlar da haberiniz olmaz sizin.
6 yıllık olmasada 4 yıllık ile benimde başıma gelmiştir.
bayağı zaman geçti üstünden ama hala anlayamadığım-canımı sıkan nokta onca zamandır birlikte olduğun,herşeyini bildiğin sandığın kadının aslında bambaşka biri olduğunu görmek.
örnek olarak esmer erkekten hoşlanmam deyip esmerin dibi bir erkek ile evlenmek veya istanbul-izmirden başka bir yerde asla yaşayamam diye kati bir kural koyup manisanın bir köyünde yaşamak...
insanlar değişebilir eyvallah.ama arkadaş bari bizim ilişkimiz sırasında değişseydin de, bizde ne olduğunu görüp otogarın bir köşesinde elimizde çiçekler ile ağlamasaydık.
bayağı zaman geçti üstünden ama hala anlayamadığım-canımı sıkan nokta onca zamandır birlikte olduğun,herşeyini bildiğin sandığın kadının aslında bambaşka biri olduğunu görmek.
örnek olarak esmer erkekten hoşlanmam deyip esmerin dibi bir erkek ile evlenmek veya istanbul-izmirden başka bir yerde asla yaşayamam diye kati bir kural koyup manisanın bir köyünde yaşamak...
insanlar değişebilir eyvallah.ama arkadaş bari bizim ilişkimiz sırasında değişseydin de, bizde ne olduğunu görüp otogarın bir köşesinde elimizde çiçekler ile ağlamasaydık.
onun vatandaş dediği kitle akp mitinglerine bedava otobüs ile gitmeyi hizmet sanan,
eminönünde binlerce kişinin içinde rezillik ile yarım ekmek balık yemeyi sosyalleşmek sanan,
belediye tarafından dağıtılan makarna ve kömür olmadan yaşayamayan,
hatta hangisini yiyeceğini bilmediği için çoğu zaman kömürü yiyip "allah ömrümü alıp sana versin reissssss" diyen tiplerdir.
eminönünde binlerce kişinin içinde rezillik ile yarım ekmek balık yemeyi sosyalleşmek sanan,
belediye tarafından dağıtılan makarna ve kömür olmadan yaşayamayan,
hatta hangisini yiyeceğini bilmediği için çoğu zaman kömürü yiyip "allah ömrümü alıp sana versin reissssss" diyen tiplerdir.
neyseki 2 elleri ile bir çapanın sapını doğrultabilmişler.
tecrübe işte
tecrübe işte