Sık geçen başlıklar

yerli telefona taksit yasağının kalkması 1

ekşi'de gör
hangi yerli marka ? diye sormak isterim.

bilale anlatır gibi anlatıyorum

ekran: zte ekranı.hatta yan sanayisini bile çatır çatır satıyorlar link
işlemci: söylememe bile gerek yok qualcomm snapdragon.üreticisi amerika link
ram,anakart,modüller hepsi zte.
en güzelini sona sakladım.pil'i ise made in china link

sormak lazım vestelcik neresini üretmiş bu telefonun?

edit: gelen mesajlarda inanmayan çomarlar olmuş.tasarımı bile vestel yapıyormuş.
buyrun kanıt:
vestel venüs v3 5570 modeli.piyasada 1000 tl civarında

buda aynısı ramos mos1 800 tl civarında