Sık geçen başlıklar

yakışıklı mısın sorusuna verilecek cevap 4

ekşi'de gör
kesinlikle yakışıklıyım ama bana göre yakışıklıyım. ben dışarıdaki insanların yorumlarıyla kendini tasarlayan diğer insanlardan değilim.

kendimi beğeniyorum. bu bana yeterlidir. karşımdaki şahıs beni yakışıklı bulmuyorsa farklı seçenekleri değerlendirmeye alabilir. bu zaten benim umurumda olmayacak bir şeydir. sırtlanlar istedi diye aslanlar ölmez.
fotoğraflarda iyi çıkmıyorum ama metro camlarında fena durmuyorum
anneme göre dünyanın en yakışıklısı, babama göre kendinden sonra dünyadaki en yakışıklı bana göre aynada kendimi görünce geldi yine tipini siktiğim.
yakında kızım olacak inşallah. o beni sevsin yeter.