birazdan basın toplantısında "arkadaşlar burası fenerbahçe. fenerbahçe eğilmez, bükülmez, domalmaz" minvalinde açıklamalar yaparak taraftarın gazını alacaktır. oysa fbliler, fbnin 9698696 maçta neden puan kaybı yaşadığını merak etmekteler.
Sık geçen başlıklar
srfydn 28
ekşi profilihakkında yalandan rüzgar yapılan futbolcu. burak yılmaz'ı kabul eden kitle bu adama mı hayır diyecek? önümüzdeki sezon tribünlere yumruk şov için çağrılıp beşiktaş'ın çocuğu şeklinde addedilecektir.
güldürmeyin efendim.
güldürmeyin efendim.
galatasaray’ın en önemli oyuncuları 3’er 5’er maç, hocası 10 maç, başkanı 150 gün ceza almışken,
takım iç sahada rize, konya, fb, dış sahada trabzon, bjk, fb maçlarında doğranmışken,
camianın ısrarla “var kayıtları açıklansın” diye bas bas bağırmasına kıs kıs gülerek “hakem de insandır hata yapabilir” mottosu haricinde ses çıkarmamış troll hezeyanı.
bre yüzsüzler!
yallah katar ligine.
takım iç sahada rize, konya, fb, dış sahada trabzon, bjk, fb maçlarında doğranmışken,
camianın ısrarla “var kayıtları açıklansın” diye bas bas bağırmasına kıs kıs gülerek “hakem de insandır hata yapabilir” mottosu haricinde ses çıkarmamış troll hezeyanı.
bre yüzsüzler!
yallah katar ligine.
boş çalışma.
uefa iç işlere karışmıyor karşim. yoksa fb ve bjk şikeden çoktan küme düşmüşlerdi.
(bkz: cas’ın beşiktaş hakkındaki gerekçeli kararı)
(bkz: cas’ın fenerbahçe hakkındaki gerekçeli kararı)
uefa iç işlere karışmıyor karşim. yoksa fb ve bjk şikeden çoktan küme düşmüşlerdi.
(bkz: cas’ın beşiktaş hakkındaki gerekçeli kararı)
(bkz: cas’ın fenerbahçe hakkındaki gerekçeli kararı)
fb ile bjk taraftarlarını kardeş yapmıştı, onlara trabzonluları da eklemiş görünüyor.
hadi 17 kulüp birleşip patlatın bir bildiri daha. haha.
hadi 17 kulüp birleşip patlatın bir bildiri daha. haha.
(bkz: yetenek siksiniz)
adamı karşılamaya fb taraftarı yerine almanya'dan eintracht frankfurt taraftarı gelmiş.
herifin fb'ye itelendiğinden emin olmak istiyorlar.
herifin fb'ye itelendiğinden emin olmak istiyorlar.
anlamadığım şey polis seslenmek yerine neden kızın olduğu bölgeye hareket etmiyor? bir yusuflama sezdim sanki ama neyse.
kızın kendi halinde bırakılması lazım. belki de bir yakınını yitirdi ve geceleri kabrine giderek bir nevi özlem gideriyor.
kızın kendi halinde bırakılması lazım. belki de bir yakınını yitirdi ve geceleri kabrine giderek bir nevi özlem gideriyor.
(bkz: fetöshop)
kendisi gibi ince düşünen birine denk gelmediği her an üzülmeye mahkum insan tipidir.
biliyoruz da konuşuyoruz.
biliyoruz da konuşuyoruz.
a spor'un istihbaratına göre "bana boşu boşuna 2 milyon euro para ödüyorsunuz. oynamayan adama neden ödeyesiniz? ben en iyisi gideyim" demiş.
hatta fikret orman'ın da bu diyalog sonrası gözleri dolmuş.
not: ciddiyim. inanmayan a spor'daki haberi izlesin.
hatta fikret orman'ın da bu diyalog sonrası gözleri dolmuş.
not: ciddiyim. inanmayan a spor'daki haberi izlesin.
dünyanın her yerinde var olan durumdur.
örnek vermek gerekirse almanya'da bayern münih, ispanya'da real madrid, ingiltere'de manu, türkiye'de galatasaray yerden yere vurulmaktadırlar.
çünkü bu takımlar ülkelerinin en büyükleridir, kıskananı çoktur. yer yer iftiralarla karşılaşmalarına rağmen her hadsize zamanı gelince gereken ayarı verip kahpece değil güçleriyle ezerler.
bunun türkiye'deki örneği için buradan..
bu arada bir dipnot: şike yaptığınızı biz değil cas söylüyor...
cas'ın fenerbahçe hakkındaki gerekçeli kararı: http://www.yenisafak.com/…t-macta-sike-yapti-640713
cas'ın beşiktaş hakkındaki gerekçeli kararı: http://www.radikal.com.tr/…erekceli-karari-1196494/
bizim şike yaptığımızı da siz söylüyorsunuz.. iyi ama adama sorarlar; siz kimsiniz lan?! :)
galatasaray kompleksi altında ezilmiş yüzsüzlersiniz, öyle kalacaksınız..
örnek vermek gerekirse almanya'da bayern münih, ispanya'da real madrid, ingiltere'de manu, türkiye'de galatasaray yerden yere vurulmaktadırlar.
çünkü bu takımlar ülkelerinin en büyükleridir, kıskananı çoktur. yer yer iftiralarla karşılaşmalarına rağmen her hadsize zamanı gelince gereken ayarı verip kahpece değil güçleriyle ezerler.
bunun türkiye'deki örneği için buradan..
bu arada bir dipnot: şike yaptığınızı biz değil cas söylüyor...
cas'ın fenerbahçe hakkındaki gerekçeli kararı: http://www.yenisafak.com/…t-macta-sike-yapti-640713
cas'ın beşiktaş hakkındaki gerekçeli kararı: http://www.radikal.com.tr/…erekceli-karari-1196494/
bizim şike yaptığımızı da siz söylüyorsunuz.. iyi ama adama sorarlar; siz kimsiniz lan?! :)
galatasaray kompleksi altında ezilmiş yüzsüzlersiniz, öyle kalacaksınız..
(bkz: milli takımın dünya üçüncülüğü araştırılsın)
sene 2002... 11'de 9 galatasaraylı söz konusu.
şimdi sus ve ağlamaya devam et..
bonus:
http://s14.directupload.net/…es/121231/eidpukj6.swf
sene 2002... 11'de 9 galatasaraylı söz konusu.
şimdi sus ve ağlamaya devam et..
bonus:
http://s14.directupload.net/…es/121231/eidpukj6.swf
son 5 sezonda ortadaki 15 kupanın 10 adedine(3 lig, 3 kupa, 4 süper) erişmiş takım.
sorarlarsa fetö aldırdı diye ağlarsınız..
(bkz: konu kilit)
sorarlarsa fetö aldırdı diye ağlarsınız..
(bkz: konu kilit)
denizi.
aziz yıldırım'ın 5 haziran 2016 tarihinde gerçekleştirilen fenerbahçe mali genel kurulunda açıkladığı gerçek.
oysa bu aziz değil miydi her yerde biz vergilerimizi ödüyoruz diye ağlayan..
madem vergilerini tıkır tıkır ödüyor, bu devlet ne diye ceza kesti ki? yoksa ödemiyorlar mıydı? çoh enteresan..
oysa bu aziz değil miydi her yerde biz vergilerimizi ödüyoruz diye ağlayan..
madem vergilerini tıkır tıkır ödüyor, bu devlet ne diye ceza kesti ki? yoksa ödemiyorlar mıydı? çoh enteresan..
(bkz: aatif chahechouhe robin van persie ikilisi)
sağ tarafa da burhan eşer alınırsa tadından yenmez..
sağ tarafa da burhan eşer alınırsa tadından yenmez..