anlamadığım şey polis seslenmek yerine neden kızın olduğu bölgeye hareket etmiyor? bir yusuflama sezdim sanki ama neyse.
kızın kendi halinde bırakılması lazım. belki de bir yakınını yitirdi ve geceleri kabrine giderek bir nevi özlem gideriyor.
02.05.2018 · 32. sıra
srfydn
01.05.2018 20:14