biz niye utandık yine, anlamadım ne var ki bunda? zamanında star gazetesi dingiltere diye manşet attığında ingilizler mi utanmıştır? turkey ismiyle dalga geçiyorlarsa kendi salaklılarından utansınlar. türkiye’nin fakirliğiyle dalga geçiyorlarsa da ondan da tayyip utansın.
the sun da oranın a haber’i gibi bir şey bu arada bunu da belirtmek lazım.
Sık geçen başlıklar
chepi 36
ekşi profilitam aşılanan ülkelerde bile bu kadar hızlı düşüş olmadı amk az yavaş düşürün la şu sayıları ashahagahgsahs
günümüzden 20 yıl sonrası değil, 20 yıl + 6 ay sonrasıdır. ayrıca sözlükteki 2000’li bebeleri su yüzüne çıkarmıştır.
kalça yıkamak nedir amk. sen sıçtıktan sonra kalçanı mı yıkıyorsun?
(bkz: cool story bro)
“şu adamların kaçında mvp mayası var amk? kaçı bu sezon 50 sayı atmış?”
bu sezon 50 sayıyı geçen oyuncular:
james harden 61 + 57 + 54 + 50
kemba walker 60
lamarcus aldridge 56
klay thompson 52
lebron james 51
steph curry 51
kevin durant 50
blake griffin 50
50’ye yakın atmış olan diğer all starlar:
anthony davis 48
paul george 47
kaçında mvp mayası var bakalım; lebron, curry, durant, giannis, harden, pg, davis, westbrook, kawhi, embiid hatta jokic...
derrick rose’u ben de çok severim, keşke all-star olsaydı ama saçmalamayın diyorum. luka doncic bile yokken rose niye yok diye sormak saçma.
bu sezon 50 sayıyı geçen oyuncular:
james harden 61 + 57 + 54 + 50
kemba walker 60
lamarcus aldridge 56
klay thompson 52
lebron james 51
steph curry 51
kevin durant 50
blake griffin 50
50’ye yakın atmış olan diğer all starlar:
anthony davis 48
paul george 47
kaçında mvp mayası var bakalım; lebron, curry, durant, giannis, harden, pg, davis, westbrook, kawhi, embiid hatta jokic...
derrick rose’u ben de çok severim, keşke all-star olsaydı ama saçmalamayın diyorum. luka doncic bile yokken rose niye yok diye sormak saçma.
ulan köln hakkında aklınıza ne kadar şey gelebilir ki? kolonya, ümit özat eeeeeee? başka bi sik yok işte, ayrıca bunları siktirip gidip köln başlığına yazmak dururken yeni başlık açmak ne ki?
cedi yine harikaydı bugün. 26 alkış, 9 high five, 11 havlu sallama ile takımına katkıda bulundu. jr smith o efso mallığı yapmasa bir high five daha yapıp triple double yapabilirdi. yürüyedur çocuk.
türkiye'deki bütün kürtler gidip burada yaşayacaksa destekliyorum. ondan sonra sıra suriyeli ve diğer ne idüğü belirsizlerde işallah.
dün siktiğim etiyopyalı orospu.
allah'ınızı seviyorsanız biriniz yatırım tavsiyesi yapsın be.
cebimde 100 milyon liram var, tam entry'yi okuyup dolar almaya karar veriyorum, notta ytd'yi görünce vazgeçiyorum. yatırım yapamaz oldum ekşi sözlük yüzünden:((
cebimde 100 milyon liram var, tam entry'yi okuyup dolar almaya karar veriyorum, notta ytd'yi görünce vazgeçiyorum. yatırım yapamaz oldum ekşi sözlük yüzünden:((
ülkenin anasını sikip atan partinin destekçilerinin her zaman olduğu gibi yine gelip başlığı altında köpeklendiği parti. lan hem basiretsiz diyorsunuz, hem de memlekette olan her şeyden bunları sorumlu tutuyorsunuz. salak mısınız, dengesiz misiniz, süzme orospu çocuğu musunuz anlamadım ki ben.
siyasette düşülebilecek en dip nokta bu adamdır.
tutarsızdır, korkaktır, pervasızdır, vicdansızdır, utanmazdır, fırsatçıdır, yancıdır... gg olmasa daha neler söylerdim..
tutarsızdır, korkaktır, pervasızdır, vicdansızdır, utanmazdır, fırsatçıdır, yancıdır... gg olmasa daha neler söylerdim..
atatürk'ü tutma noktasına gelmişmiş. kötü bir şey gibi söylüyor bunu.
sen tutma atatürk'ü ahmet altan, sen o kodeste otur başka bi şeyi tut. umarım çürürsün içerde.
sen tutma atatürk'ü ahmet altan, sen o kodeste otur başka bi şeyi tut. umarım çürürsün içerde.
sözlüğün geri zekalı ergenlerle dolu bir yer olduğunu tekrar hatırlatmıştır. hee adam terörist, o yüzden kaç senedir bi bok yapılmadı ama başkanlık sürecine girildiği zaman akıllarına geldi. hükümet bunları terörle mücadele için yapıyor değil mi?
amk size kuş beyinli desem zekanızı övmüş olurum.
amk size kuş beyinli desem zekanızı övmüş olurum.
sompo japan sigortasporlulara ne skim oluyorsa artık, onların da takip ettiği euroleague maçıdır. siz geçin şu köşede sigortacılık oynayın birader.
dick
örneğinden görmüş olduğunuz üzere bizzat ingilizlerin kendileri tarafından da yapılan bir olaydır.
cümle içinde kullanacak olursak; ben eşşeğin zikini gördüm.
örneğinden görmüş olduğunuz üzere bizzat ingilizlerin kendileri tarafından da yapılan bir olaydır.
cümle içinde kullanacak olursak; ben eşşeğin zikini gördüm.
malum kişinin omurgası.
adil öksüz'ü tanımıyorum, adil kullanım kotası olur mu? o da orspu çocuğu sonuçta.
böyle fotoğraf video çekimleri sırasında mankenlerin götlerini falan yağlayan, efendime söyleyeyim, meme uçlarını sertleştiren tipler var ya, adı göt yağlayıcı mıdır neyse artık, onu yapacak 30 milyon adam sadece türkiye'den çıkar, net söylüyorum, üstüne para bile verirler yani.