açıköğretim sistemini bilmeyenlere dert olmuştur.
görsel
Sık geçen başlıklar
etsiz cig kofte olmaz 24
ekşi profilibu başlığı gördükçe kendime sövüyorum.
çünkü bu başlıktaki çok bilmiş ibibiklerin laflarından etkilendim, zamanında kredi çekip ev almadım. yıllarımı ipotek etseydim şu an kendime ait bir evde otuyor olacaktım.
siz siz olun ekşiçi piçlerin sikik fikirlerine aldanmayın dostlar.
bir bok bilmiyor bu insanlar.
çünkü bu başlıktaki çok bilmiş ibibiklerin laflarından etkilendim, zamanında kredi çekip ev almadım. yıllarımı ipotek etseydim şu an kendime ait bir evde otuyor olacaktım.
siz siz olun ekşiçi piçlerin sikik fikirlerine aldanmayın dostlar.
bir bok bilmiyor bu insanlar.
twitter'dan engelledim. sözlükte engelli. ama yine karşımıza çıkartıyorsunuz bu şahsiyeti. titri nedir. bunun fikri neden önemli arkadaşlar. görmezden gelseniz silinip gidecek.
ben içmiyorum, ben bile dışarıda içen ibibikler yüzünden sigara kokuyorum.
buna yalan diyen kesim;
ya kendisi yalancıdır,
ya sigara firması sahibidir,
ya da düz salaktır.
buna yalan diyen kesim;
ya kendisi yalancıdır,
ya sigara firması sahibidir,
ya da düz salaktır.
bu çağda araç kamerası kullanmayan adamla kankadır.
adam 500 bin lira verip araba alıyor, 1000 lira koyup kamera taktırmıyor.
o kamera ki adamı ipten alır kötü bir durumda.
edit: kamera tavsiyesi sormayın dostlar. arabam yok, motorum vardı sattım. onda da gopro kullanıyordum.
adam 500 bin lira verip araba alıyor, 1000 lira koyup kamera taktırmıyor.
o kamera ki adamı ipten alır kötü bir durumda.
edit: kamera tavsiyesi sormayın dostlar. arabam yok, motorum vardı sattım. onda da gopro kullanıyordum.
ferhan şensoy olmasa ne olacak amk müptezelleri. ünsüz birisi olsa ne diyecektiniz acaba.
haftaya rekor ile başlayacak olan 5 harfli kuru.
bir adana limanı değildir.
ah be ayşe.
bir kadın cinayetine kurban gitseydin, ağlardık senin arkandan. lanet okurduk özgür'e. üzülür, göz yaşı dökerdik. özgecan gibi bir simge bile olurdun belki.
birisi çıkıp o da haketmiş ama deseydi onu linc ederdik el birliği ile. sözlükten bile uçurulurduk.
şimdi doya doya söyleyebiliyorum.
o dayağı sen haketmişsin be ayşe.
bir kadın cinayetine kurban gitseydin, ağlardık senin arkandan. lanet okurduk özgür'e. üzülür, göz yaşı dökerdik. özgecan gibi bir simge bile olurdun belki.
birisi çıkıp o da haketmiş ama deseydi onu linc ederdik el birliği ile. sözlükten bile uçurulurduk.
şimdi doya doya söyleyebiliyorum.
o dayağı sen haketmişsin be ayşe.
yahu adam 50 bin avukatla ysk'yı basacağım dedi. dedi ama herhangi bir yamuk yaparlarsa basarım dedi. kaybetmiş adam, herhangi bir aksaklık da görmemiş. ne desin, neden durduk yere insanları sokağa çağırsın.
gerektiğinde yenilgiyi de kabullenmek lazım. adam da kabullenmiş işte. o gece çıkıp kaybettik deseydi mutsuzluğun geçecek miydi ? tabi ki geçmeyecekti.
ben artık ciddi ciddi inanmıyorum bu adama gönül koyanların bu adamı desteklediğine. algı oyunu yapılıyor bildiğin.
gerektiğinde yenilgiyi de kabullenmek lazım. adam da kabullenmiş işte. o gece çıkıp kaybettik deseydi mutsuzluğun geçecek miydi ? tabi ki geçmeyecekti.
ben artık ciddi ciddi inanmıyorum bu adama gönül koyanların bu adamı desteklediğine. algı oyunu yapılıyor bildiğin.
az kalsın sevgilimden ayrılmama neden olacaktı. hayatım yarın arif v 216'ya gidelim mi dedim. nee sen cem yılmaz filmi mi izliyorsun, inanamıyorum dedi. ben de hayır hayatım yanlış anladın yarısında çıkmak için gideceğiz dedim. çok sevindi. ilk yarısı hakkındaki görüşlerimizi yarın yazarım artık.
adamlar bilecik'de 146.743 dana kapasiteli süt üretim tesisi kuruyor, bizim çok bilmiş sözlük yazarları bu firmaya bok atıyor. ben kazanıyorum arkadaşım. 10 bin lira olan borcum çiftlik bank sayesinde 60 bin lira oldu. daha da kazanacağız inşallah. amin.
bu bağlamda avrupa metrolarında bağlama falan çalmak istesek ecnebi polisler ebemize atlayabilir. demek ki neymiş, ülkenin kültüründe ne varsa onu çalacakmışsın.
ben tatmin oldum.
ben tatmin oldum.
bir pedofili yüzünden koca bir aile yıkılmıştır.
anlık bir cinnet olmadığı, kızının ölümünden sonra hiç toparlayamadığını düşünüyorum. çünkü müge anlı'nın programında tek şüpheli himmet denen cani'ye herhangi bir tavır almamıştı. olay kesinleştiğinde bile ben burada durmak istemiyorum diyerek ayrılmıştı.
anlık bir cinnet olmadığı, kızının ölümünden sonra hiç toparlayamadığını düşünüyorum. çünkü müge anlı'nın programında tek şüpheli himmet denen cani'ye herhangi bir tavır almamıştı. olay kesinleştiğinde bile ben burada durmak istemiyorum diyerek ayrılmıştı.
hadsiz birine vermiş sağlam ayardır.
erdal tosun'un ölümü üzerine instagram'dan bir yazı paylaşan oktay kaynarca'ya çok bilmiş bir ergen "o zengin diye paylaşıyorsun, adana'daki yurt yangınında ölen çocukları paylaşsana" yazıyor. e orta açıldığı için oktay kaynarca golü atıyor haliyle.
http://i.hizliresim.com/o0gdgk.jpg
erdal tosun'un ölümü üzerine instagram'dan bir yazı paylaşan oktay kaynarca'ya çok bilmiş bir ergen "o zengin diye paylaşıyorsun, adana'daki yurt yangınında ölen çocukları paylaşsana" yazıyor. e orta açıldığı için oktay kaynarca golü atıyor haliyle.
http://i.hizliresim.com/o0gdgk.jpg
çok kolay bir soru olmasına rağmen sosyal medya'da çok zor olduğu iddia edilmektedir.
http://hizliresim.com/bkq3vg
afedersiniz ama bu soruyu çözemeyen devlet memuru olmasın zaten. sonra ne dediğinizi anlamayıp suratınıza bön bön bakan memurlarla muhatap olmak zorunda kalıyoruz.
http://hizliresim.com/bkq3vg
afedersiniz ama bu soruyu çözemeyen devlet memuru olmasın zaten. sonra ne dediğinizi anlamayıp suratınıza bön bön bakan memurlarla muhatap olmak zorunda kalıyoruz.
izlerken garipsediğim olay. tamamen gerçeklik dışı.
ocak üstündeki lekelerden şikayetçi mesela hanım ablamız. birden mister masıl diye bir herif peydah oluyor poff diye. eüzü besmele çekip balkondan atlaması gereken hanım abla "aaa ne güzel de çıkardı lekeleri bundan sonra hep mister masıl kullanacağım" diyor.
ulan eve adamı mı attın diye öldürürler kadını be.
ocak üstündeki lekelerden şikayetçi mesela hanım ablamız. birden mister masıl diye bir herif peydah oluyor poff diye. eüzü besmele çekip balkondan atlaması gereken hanım abla "aaa ne güzel de çıkardı lekeleri bundan sonra hep mister masıl kullanacağım" diyor.
ulan eve adamı mı attın diye öldürürler kadını be.
westeros meydanından canlı yayın yapan süper program.
ölüp tekrar dirilirsem eski günahlarımdan sorumlu muyum,
ölen abimin eşi ile evlenebilir miyim gibi garip sorular geliyor.
https://twitter.com/…ayni/status/740229438550507520
ölüp tekrar dirilirsem eski günahlarımdan sorumlu muyum,
ölen abimin eşi ile evlenebilir miyim gibi garip sorular geliyor.
https://twitter.com/…ayni/status/740229438550507520