bu çağda araç kamerası kullanmayan adamla kankadır.
adam 500 bin lira verip araba alıyor, 1000 lira koyup kamera taktırmıyor.
o kamera ki adamı ipten alır kötü bir durumda.
edit: kamera tavsiyesi sormayın dostlar. arabam yok, motorum vardı sattım. onda da gopro kullanıyordum.
11.03.2022 · 7. sıra
etsiz cig kofte olmaz
10.03.2022 14:02 ~ 16:37