union maçını türk bir yavşak hakem yönetse kırmızıyla bitirmişti . yabancı hakem olunca sarı bile görmeden bitiriyor işte.
Sık geçen başlıklar
15m adana 9
ekşi profilibu yetenek fukarası , low profile joshua king’i yıldız diye gs’ye iyi kakaladılar. aslında futbol duayeniyim diye bu mecralarda pl’de çok izledim, şöyle gider , böyle atar diyenlerin hepsi götünden uyduruyordu, işsizler hariç kim gider gönüllü olarak crystal maçı izler amk. hepsi skills videosu izleyip sıkıyordu.
abisi olacak şopar fb ile ha şu gün , ha bu gün diye diye 2 ay boyunca piyasayı kızıştırdı, o dönemde internette skills videoları taraftarı iyice heyecanlandırdı , halbuki bildiğimiz skills videoları işte . en sonunda duayen futbol adamı, hayatında zaha’yı izlememiş ve hatta adını bile duymadığından emin olduğum erden timur’a 9 imza , 7 maaş ile itelediler. geçmiş olsun .
abisi olacak şopar fb ile ha şu gün , ha bu gün diye diye 2 ay boyunca piyasayı kızıştırdı, o dönemde internette skills videoları taraftarı iyice heyecanlandırdı , halbuki bildiğimiz skills videoları işte . en sonunda duayen futbol adamı, hayatında zaha’yı izlememiş ve hatta adını bile duymadığından emin olduğum erden timur’a 9 imza , 7 maaş ile itelediler. geçmiş olsun .
gs’nin sene başında gelsin diye yangın yaptığı ramos’tan 14 ay küçüktür.
inançlı biri olduğumdan mütevellit önceleri bildiğim bütün sureleri okurdum geçerdi. ancak bayadır bu durumu yaşamıyorum. ateistler de another brick in the wall’u söylesin geçer diye tahmin ediyorum .
ferdi’ye yetersiz diyip , yerine zeki çelik oynamalı diyen adam babam olsun , babalıktan reddederim .
hakim: bahis oynadığın söyleniyor , ne diyorsun ?
zaniolo: geçen sene fb’ye 2 tane ne atmıştım ama
hakim: oğlum, italya’da bahis diyorum sen fb diyorsun . kompleksli bir gerizekalı mısın sen ?
zaniolo: geçen sene fb’ye 2 tane ne atmıştım ama
hakim: oğlum, italya’da bahis diyorum sen fb diyorsun . kompleksli bir gerizekalı mısın sen ?
uyansalar ne olacak , uyanıyorsun karşında bir bakıyorsun kılıçdar var , geri uyursun .
mustafa sandalın ilk 5 albümünü ezbere bilem biri olarak
1- iki tas çorba
2-yokluğunda çok kitap okudum
3- unuturum anla (orijinal versiyon)
plase: beni ağlatma diye sıralandırabilirim
1- iki tas çorba
2-yokluğunda çok kitap okudum
3- unuturum anla (orijinal versiyon)
plase: beni ağlatma diye sıralandırabilirim
tip türkler hariç pkklılar, ermeniler ve araplar dahil herkesini hakkını savunmak için seçimlere katılıyor sanırım.