Sık geçen başlıklar

lioncab 19

ekşi profili
açık konuşayım dünyanın neredeyse yarısını gezdim, türkiye'den kötü durumda olanını görmedim!

akepe bunu yandaşlara çaktırmamak için trt belgesel gibi kanallarda sadece afrika ve güneydoğu asya da sürünenleri gösteriyor ya! tlc'de olduğu gibi ada alanları, nehir evleri alanları, yazlık evler alanları, evleri şahane döşeyenleri, şahane şehirlerde gezenleri falan nedense hiç göstermiyor.
şu çocuğun katiline ibreti alem için bir ceza vermeyen hükümet benim gözümde bu ülkeyi yönetecek yeterlilikte değildir! bakalım yanıltacaklar mı beni bu sefer malum akepe zihniyeti!
cehalet
yobazlık
akepe ve tarikat sevgisi
empati noksanlığı
saplantı

sonuçta ülke olarak yaşadığımız 21 kayıp yıl işte.

bunu sağlamak içinde bu ülkede senelerdir eğitim seviyesi kasten adım adım aşağı çekildi zaten.
bu seneki gibi rezil bir sezon 2011 tescilli şike sezonunda bile olmamıştı.

her fenerbahçe maçında bir rezillik, ya uydurma penaltı, ya uydurma kırmızı kart, ya da bariz ofsayttan gol.

şu mübarek günde hak ettiklerini yazacağım da. fener hak etse de bize yakışmaz!!!
biz araplar için kan dökmeyi birinci dünya savaşındaki ihanetleri sonrası bıraktık.

ne halleri varsa görsünler...
sadece cehalet ve alışılmış acizlik.

gelecek iktidar 1 senede sadece mazota bile %300'ün üstünde zam yapmış bir zihniyetten kötüsü mü olacak ki diyorsun, cevap bile veremiyor yandaşların çoğu...