açık konuşayım dünyanın neredeyse yarısını gezdim, türkiye'den kötü durumda olanını görmedim!
akepe bunu yandaşlara çaktırmamak için trt belgesel gibi kanallarda sadece afrika ve güneydoğu asya da sürünenleri gösteriyor ya! tlc'de olduğu gibi ada alanları, nehir evleri alanları, yazlık evler alanları, evleri şahane döşeyenleri, şahane şehirlerde gezenleri falan nedense hiç göstermiyor.
Sık geçen başlıklar
lioncab 19
ekşi profilitarihini iyi bilen bir türktür!
londra'da çok arap tanıdım. eskiden sevmiyordum, artık nefret ediyorum. hatta beni dinden akepe kadar bunlar da soğuttu.
londra'da çok arap tanıdım. eskiden sevmiyordum, artık nefret ediyorum. hatta beni dinden akepe kadar bunlar da soğuttu.
ben meyveli ve ekşi seviyorum.
limon ve vişne diyorum o yüzden.
limon ve vişne diyorum o yüzden.
şunları görüp hala akepeye oy verenin de aklını sileyim ben..
şu çocuğun katiline ibreti alem için bir ceza vermeyen hükümet benim gözümde bu ülkeyi yönetecek yeterlilikte değildir! bakalım yanıltacaklar mı beni bu sefer malum akepe zihniyeti!
cehalet
yobazlık
akepe ve tarikat sevgisi
empati noksanlığı
saplantı
sonuçta ülke olarak yaşadığımız 21 kayıp yıl işte.
bunu sağlamak içinde bu ülkede senelerdir eğitim seviyesi kasten adım adım aşağı çekildi zaten.
yobazlık
akepe ve tarikat sevgisi
empati noksanlığı
saplantı
sonuçta ülke olarak yaşadığımız 21 kayıp yıl işte.
bunu sağlamak içinde bu ülkede senelerdir eğitim seviyesi kasten adım adım aşağı çekildi zaten.
sadece yalan söyleyerek ve metro tramvay metrobüs vb ni sabote ederek olmaz o işler.
sen önce iliç çed raporunu ve facia olunca kaç gün nereye kaybolduğunu açıkla? tatile mi gittin yoksa???
sen önce iliç çed raporunu ve facia olunca kaç gün nereye kaybolduğunu açıkla? tatile mi gittin yoksa???
bu seneki gibi rezil bir sezon 2011 tescilli şike sezonunda bile olmamıştı.
her fenerbahçe maçında bir rezillik, ya uydurma penaltı, ya uydurma kırmızı kart, ya da bariz ofsayttan gol.
şu mübarek günde hak ettiklerini yazacağım da. fener hak etse de bize yakışmaz!!!
her fenerbahçe maçında bir rezillik, ya uydurma penaltı, ya uydurma kırmızı kart, ya da bariz ofsayttan gol.
şu mübarek günde hak ettiklerini yazacağım da. fener hak etse de bize yakışmaz!!!
gezme kültürleri değil gezecek paraları yok!
gerçi normalde kendilerine en az 20bin tl vermesi gerekirken 10bin tl ye mahkum eden bir zihniyete, inatla 20 senedir oy veren emeklilere de zerre acımıyorum açıkçası!
gerçi normalde kendilerine en az 20bin tl vermesi gerekirken 10bin tl ye mahkum eden bir zihniyete, inatla 20 senedir oy veren emeklilere de zerre acımıyorum açıkçası!
troller cumhurbaşkanlığı seçiminde önce ince sonra oğan'da yaptığı numarayı burada da deniyor!
2 aday var ve ben 5 yıldır gayet başarılı olana oy vereceğim. figüranlarla da akepe seviyesi ile de işim olmaz!
2 aday var ve ben 5 yıldır gayet başarılı olana oy vereceğim. figüranlarla da akepe seviyesi ile de işim olmaz!
açıkçası beni zerre ilgilendirmiyor, ben arap ihanetlerini de, bayraklarındaki kırmızının anlamını da biliyorum çünkü!!!
akepeye toz kondurmamak için bahane arayan trollerin saçmalamasından biri daha.
ülkenin çöküşünü cahilliğiniz, hırsızlığınız, liyakatsizliğiniz ve görgüsüzlüğünüz başlattı asıl!!!
ülkenin çöküşünü cahilliğiniz, hırsızlığınız, liyakatsizliğiniz ve görgüsüzlüğünüz başlattı asıl!!!
uydurma eleman. bu çağda böyle cahillikte komik oluyor artık.
nerede roma imparatorluğu, prusya, lehistan vb mesela?
nerede roma imparatorluğu, prusya, lehistan vb mesela?
biz araplar için kan dökmeyi birinci dünya savaşındaki ihanetleri sonrası bıraktık.
ne halleri varsa görsünler...
ne halleri varsa görsünler...
zaten buna inanacak zeka da olan birinin de akepeli olma dışında bir şansı yok!
akepe trollerinin son ümidi!
hiçbir şartta rte ye oy vermem, ülkemin geleceğini kararttığı yetti de arttı...
o kadar çaresiz ki artık, her tükürdüğünü yalayacak seçimlere kadar!
sadece cehalet ve alışılmış acizlik.
gelecek iktidar 1 senede sadece mazota bile %300'ün üstünde zam yapmış bir zihniyetten kötüsü mü olacak ki diyorsun, cevap bile veremiyor yandaşların çoğu...
gelecek iktidar 1 senede sadece mazota bile %300'ün üstünde zam yapmış bir zihniyetten kötüsü mü olacak ki diyorsun, cevap bile veremiyor yandaşların çoğu...