troller cumhurbaşkanlığı seçiminde önce ince sonra oğan'da yaptığı numarayı burada da deniyor!
2 aday var ve ben 5 yıldır gayet başarılı olana oy vereceğim. figüranlarla da akepe seviyesi ile de işim olmaz!
09.01.2024 · 18. sıra
lioncab
08.01.2024 00:05