Sık geçen başlıklar

türk emeklilerinde dünyayı gezme kültürü olmaması 2

ekşi'de gör
gezme kültürleri değil gezecek paraları yok!

gerçi normalde kendilerine en az 20bin tl vermesi gerekirken 10bin tl ye mahkum eden bir zihniyete, inatla 20 senedir oy veren emeklilere de zerre acımıyorum açıkçası!
aynen yoktur emeklilerimizde. halbuki otibisler bedava, bin 500t'ye osakaya kadar git gel.