Sık geçen başlıklar

s2mdem2 15

ekşi profili
eşimi çok seviyorum ve ben erkek değilim, sapığım.

oysa aynı anda birden fazla kadınla rıza ile olup olmadığı önemsiz biçimde sevişip, kimisinin götü kimisinin göbeğinden kokain çekseydim ve ülkücü işareti yapıp bayrakla fotoğraf atıp tuğra yüzük taksaydım, sonunda da elhamdülillah yazsaydım erkek gibi erkek olurdum..
ama olamadım, tüh..

yeni türkiye arkadaşlar. yüzde elli ikimiz bunu seçti..
koşarak oy vereceğim, tıpış tıpış yürümek gibi planım yok.

hizbullah, herbullah, itbullah, şeriat, din ve bayrak adı altında daha fazla sömürü, yolsuzluk istemiyorum..
zaten geleceği çalınmış milyonlarca insandan birisiyim belli "merciler" tarafından..
değil selçuk bayraktar, kendim olsam vermem.
akp denilen oluşumun halk ile iç içe bir yapılanması yok. tamamen belli bir grubun menfaati için uğraşan bir oluşum neticede.
kimsenin sağlığını, can güvenliğini, refahını düşünmeyen; adaleti, dini, toplumu kendilerince yorumlayan bir oluşum hatta.
o yüzden başlığı da gereksiz buluyorum ziyadesiyle..
ben okudum kardeşim, kimseyi kandırmayın. ben toplumdan değil miyim amk..
tam olarak şunlar yazıyor:

"padişah diye bir it var. emeğimizi çalıp bizi sikiyor, bir de allah vatan deyip duruyor.
torun, yüz yıl sonra bunlar devam eder dikkat etmezsen. doymuyor çünkü bu hırsız göt oğlanları.
onları şakşaklayan varsa senin devrinden, ahirette onu bulup izzet-i itibarından öpeceğim"

vizyoner canım dedem, keşke tanıyabilseydim seni..

düzenleme: zamanının başkaldıran insanı olan dedemin ruhu için fatiha okuyabilir miyiz arkadaşlar?
rapçilik. dandik dörtlük, birbirini tekrar eden altyapı bulmak yeterli.

basit örnek.

al-dım supla-ment
şi-rine-yle gar-gamel
ta-kılma hiç der-beder
zevk yok hiç gel-meden

böyle oku yaz, bir de beşinci sınıf bir klip çek yeter