yal ın tarafından söylenmiş olan herşey sen sin adlı şarkının nakarat girişidir.
(bkz: vazmı)
(bkz: dilin ölümü)
Sık geçen başlıklar
s2mdem2 15
ekşi profili"kendinizi beş sene sonra hangi pozisyonda görüyorsunuz?"
bonus: "sizi neden işe alalım?"
bonus: "sizi neden işe alalım?"
eşimi çok seviyorum ve ben erkek değilim, sapığım.
oysa aynı anda birden fazla kadınla rıza ile olup olmadığı önemsiz biçimde sevişip, kimisinin götü kimisinin göbeğinden kokain çekseydim ve ülkücü işareti yapıp bayrakla fotoğraf atıp tuğra yüzük taksaydım, sonunda da elhamdülillah yazsaydım erkek gibi erkek olurdum..
ama olamadım, tüh..
yeni türkiye arkadaşlar. yüzde elli ikimiz bunu seçti..
oysa aynı anda birden fazla kadınla rıza ile olup olmadığı önemsiz biçimde sevişip, kimisinin götü kimisinin göbeğinden kokain çekseydim ve ülkücü işareti yapıp bayrakla fotoğraf atıp tuğra yüzük taksaydım, sonunda da elhamdülillah yazsaydım erkek gibi erkek olurdum..
ama olamadım, tüh..
yeni türkiye arkadaşlar. yüzde elli ikimiz bunu seçti..
halen daha öpüşüyorum ayna eşliğinde çok şükür.
canım kendim, senin kadar çekici olabilecek bir canlı mı var yeryüzünde <3
canım kendim, senin kadar çekici olabilecek bir canlı mı var yeryüzünde <3
koşarak oy vereceğim, tıpış tıpış yürümek gibi planım yok.
hizbullah, herbullah, itbullah, şeriat, din ve bayrak adı altında daha fazla sömürü, yolsuzluk istemiyorum..
zaten geleceği çalınmış milyonlarca insandan birisiyim belli "merciler" tarafından..
hizbullah, herbullah, itbullah, şeriat, din ve bayrak adı altında daha fazla sömürü, yolsuzluk istemiyorum..
zaten geleceği çalınmış milyonlarca insandan birisiyim belli "merciler" tarafından..
değil selçuk bayraktar, kendim olsam vermem.
akp denilen oluşumun halk ile iç içe bir yapılanması yok. tamamen belli bir grubun menfaati için uğraşan bir oluşum neticede.
kimsenin sağlığını, can güvenliğini, refahını düşünmeyen; adaleti, dini, toplumu kendilerince yorumlayan bir oluşum hatta.
o yüzden başlığı da gereksiz buluyorum ziyadesiyle..
akp denilen oluşumun halk ile iç içe bir yapılanması yok. tamamen belli bir grubun menfaati için uğraşan bir oluşum neticede.
kimsenin sağlığını, can güvenliğini, refahını düşünmeyen; adaleti, dini, toplumu kendilerince yorumlayan bir oluşum hatta.
o yüzden başlığı da gereksiz buluyorum ziyadesiyle..
hicbir şeyin mükemmel olmadığını ve olamayacağını kabul edebilmek
ikisini de gördüğü vakit soluğu kesilen canlıların kıyaslama yaptığı bir ortam olmasıyla anlamsız ve tepkisiz geçen günümü dolu dolu kahkahalara çeviren başlık..
iyi ki varsınız lan am yolcuları..
iyi ki varsınız lan am yolcuları..
"cesaretli bir poz" nece bir tabirdir lan?
cesur desene şuna..
didem soydan da cesaret de poz da yok ortada ayrıca amk..
cesur desene şuna..
didem soydan da cesaret de poz da yok ortada ayrıca amk..
(bkz: marquis de feridun)
ben okudum kardeşim, kimseyi kandırmayın. ben toplumdan değil miyim amk..
tam olarak şunlar yazıyor:
"padişah diye bir it var. emeğimizi çalıp bizi sikiyor, bir de allah vatan deyip duruyor.
torun, yüz yıl sonra bunlar devam eder dikkat etmezsen. doymuyor çünkü bu hırsız göt oğlanları.
onları şakşaklayan varsa senin devrinden, ahirette onu bulup izzet-i itibarından öpeceğim"
vizyoner canım dedem, keşke tanıyabilseydim seni..
düzenleme: zamanının başkaldıran insanı olan dedemin ruhu için fatiha okuyabilir miyiz arkadaşlar?
tam olarak şunlar yazıyor:
"padişah diye bir it var. emeğimizi çalıp bizi sikiyor, bir de allah vatan deyip duruyor.
torun, yüz yıl sonra bunlar devam eder dikkat etmezsen. doymuyor çünkü bu hırsız göt oğlanları.
onları şakşaklayan varsa senin devrinden, ahirette onu bulup izzet-i itibarından öpeceğim"
vizyoner canım dedem, keşke tanıyabilseydim seni..
düzenleme: zamanının başkaldıran insanı olan dedemin ruhu için fatiha okuyabilir miyiz arkadaşlar?
sansür yasası işte bu.
düşünsenize, orada değer verdiğiniz insanlar var ve şarjınız bitiyor. patlamaya dair hiçbir şey duymuyorsunuz.
ve hiçbir yayın yok.
yaşasın di mi bu yasa?
kısıtlandıkça daha da özgür olacağız!
düşünsenize, orada değer verdiğiniz insanlar var ve şarjınız bitiyor. patlamaya dair hiçbir şey duymuyorsunuz.
ve hiçbir yayın yok.
yaşasın di mi bu yasa?
kısıtlandıkça daha da özgür olacağız!
rapçilik. dandik dörtlük, birbirini tekrar eden altyapı bulmak yeterli.
basit örnek.
al-dım supla-ment
şi-rine-yle gar-gamel
ta-kılma hiç der-beder
zevk yok hiç gel-meden
böyle oku yaz, bir de beşinci sınıf bir klip çek yeter
basit örnek.
al-dım supla-ment
şi-rine-yle gar-gamel
ta-kılma hiç der-beder
zevk yok hiç gel-meden
böyle oku yaz, bir de beşinci sınıf bir klip çek yeter