dünyada da ülkemizde de cinsiyet üzerinden nüfus dağılımı kağıt üzerinde neredeyse birbirine eşit olduğuna göre bu şahsın önerisi;
1-erkek popülasyonun yüzde 25'ine 4 kadın düşmesi, yüzde 75'in açıkta kalması,
2-erkek popülasyonun kadınları ortak kullanması,
3-erkek popülasyonun cinsiyet fark etmeksizin herkesin üstünden geçmesi
sonuçlarından birisine ya da hepsine çıkıyor.
bunlar toplumdan biraz yüz bulsalar, bebekleri bile işin içine karıştırırlar, yasin suresi de bunların geçmiş versiyonları için gelmiş.
elin hristiyanı tek eşlilik şart der, bizde bu varlıklar nereye koşacağını şaşırır, içindeki kötülüğe de islam'ı alet ederler! diyanet bunların islam'a verdiği zarara hala neden göz yumuyor, anlayabilmiş değilim!
19.06.2023 · 40. sıra
veda hasret bilge
18.06.2023 00:22 ~ 00:36