Sık geçen başlıklar

imamoğlu'nun uydurma dediği esnafın haklı çıkması 2

ekşi'de gör
adama gittiği yerlerde öyle kumpaslar kuruldu ki, bunu da onlardan biri zannediyor, sonra hatalı olduğunu fark edince defalarca özür diliyor. vatandaşa sarılıp kurban olurum özür dilerim diyor.

ananı da al git buradan demiyor, bağırmıyor, kırdığını fark edip özür diliyor.

imamoğlu bir insan, insan hata yapar, o hâlde imamoğlu da hata yapar.

mesele imamoğlu'nu destekleme meselesi değil, doğruyu ve yanlışı ayırt etme meselesi.
o değilde van'daki esnaf neden iett zamlarından dert yanıyor onu anlamadım.